اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افتتاح ۲۳ طرح تعاونی در لرستان/ روند انتخاب تعاونی‌های برتر تشریح شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در لرستان ۲ هزار و ۹۳۶ تعاونی فعال داریم که با ظرفیت کامل یا ظرفیت متوسط در ۱۵ گرایش تعاونی‌ها در حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی فعالیت دارند.

افتتاح ۲۳ طرح تعاونی در لرستان/ روند انتخاب تعاونی‌های برتر تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،علی آشتاب، ظهر امروز در شانزدهمین جشنواره تجلیل و امتنان از تعاونی‌های برتر ملی و افتتاح همزمان ۲۶۸ طرح تعاونی  در سراسر کشور و افتتاح ۲۳ طرح تعاونی در لرستان اظهار داشت: هر ساله با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه استانی، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون، ترویج فرهنگ کار گروهی این جشنواره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف ما معرفی الگوهای موفق و انتقال دانش و تجربه به جامعه هدف و بیان موفقیت‌ها بوده است، افزود: ایجاد فضای مناسب، ایجاد یک رقابت و انگیزه سالم و معرفی الگوهای موفق می‌توانند اثر بخش باشند و زمینه گرایش فعالان اقتصادی ما باشد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ فراخوان جشنواره داده شد، ٨٠ تعاونی در لرستان در گرایش های مختلف مدارک را بارگذاری کردند و توسط دو کار گروه علمی و اجرایی مورد داوری قرار گرفتند و با بهره‌گیری از ظرفیت علمی و دانشگاهی ارزیابی‌ها و صحت‌سنجی‌ها انجام شده است. 

وی عنوان کرد: در لرستان ۲ هزار و ۹۳۶ تعاونی فعال داریم که با ظرفیت کامل یا ظرفیت متوسط در ۱۵ گرایش تعاونی‌ها در حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی فعالیت دارند. 

آشتاب بیان کرد: حدود ۳۷ هزار و ۵۰۴ نفر عضو تعاونی‌های استان و مشغول فعالیت هستند و در سال ۱۴۰۰ علی‌الرغم محدودیت‌های کرونایی که وجود دارد ۲۷ تعاونی در استان تشکیل شده که ۳۱۹ عضو با اشتغال‌زایی ۲۶۰ نفر دارد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نظارت‌های ویژه بر عملکرد تعاونی‌های استان، عنوان کرد: در پنج ماهه ابتدایی امسال حدود ٧ هزار و ۶١۶ نفر ساعت آموزش با استفاده از فضای مجازی را در بحث آموزش‌ها دنبال کردیم. 

وی عنوان کرد: ۱۲ هزار و ۸۵۲ دلار نتیجه فعالیت صادراتی بخش تعاون در استان بوده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول