اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فولادگر: گزینه استانداری اصفهان نیستم

حمیدرضا فولادگر نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای مبنی بر گزینه بودن خود برای استانداری اصفهان را به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان رد کرد.

فولادگر: گزینه استانداری اصفهان نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا فولادگر با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تأکید بر اینکه امکان به‌کارگیری  بازنشستگان در مسؤولیت‌ استانداری وجود ندارد، اظهار کرد:نظر به اینکه مدتی است در برخی گروه‌های مجازی شبکه‌های اجتماعی و محافل سیاسی ناماین حقیر به عنوان گزینه استانداری اصفهان طرح گردیده لازم است تذکر دهم بنده بازنشسته بوده و طبق قانون امکان بکارگیری بازنشستگان در سمت‌هایی نظیر استانداری وجود ندارد.

نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از همه دوستان و عزیزان و مسؤولان محترمی هم که در این مدت ابراز لطف داشتند تشکر نموده و همین تذکر را به آن‌ها عرض کرده‌ام، از پیشگاه خداوند متعال برای  دولت آقای رئیسی؛ آرزوی موفقیت داشته و هر گونه کمک مقدور به این دولت انقلابی را وظیفه می‌دانم و برای استاندار منصوب هیات وزیران نیز آرزوی موفقت دارم.

انتهای پیام/63055/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول