اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعضای شورای شهر دهدشت شهردار جسور و کارآمد انتخاب کنند

فرماندار کهگیلویه انتخاب شهردار برای توسعه شهر را مهم خواند و گفت: اعضای شورا برای انتخاب مدیریت شهری کارآمدی، خلاقیت، جسور بودن و برنامه‌محوری را مد نظر قرار دهند.

اعضای شورای شهر دهدشت شهردار جسور و کارآمد انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، دارا کریمی‌نژاد امشب در مراسم آغاز بکار شورای ششم دهدشت اظهار داشت: انتخابات این دوره از شورای شهر بر خلاف دوره‌های قبل الکترونیکی نبود و در سلامت و امنیت برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به مشکل پیش آمده برای صلاحیت عضو منتخب شورای شهر گفت: حداکثر تا دو ماه آینده نتیجه رسیدگی به این ایراد اعلام خواهد شد.

کریمی‌نژاد افزود: شورای دوره ششم در اولین گام آسیب شناسی کند و نتیجه را چراغ راه خود قرار دهد.

وی با قدردانی از زحمات شورای ادوار گذشته و شهرداران گفت: تنها اثر شهرداری طی ادوار گذشته حجیم شدن این نهاد و تحمیل نیروی مازاد بود که از توان پرداخت حقوق آنها مانده است.

کریمی‌نژاد با اشاره به اینکه شورای پنجم نسبت به ادوار قبل موفق‌تر بود، اضافه کرد: شهردار نیز خلاق و پیگیر بوده که در شأن شهردار خود را نشان داده است.

فرماندار کهگیلویه به نبود درآمد پایدار در شهرداری اشاره کرد و گفت: اعضای شورا برای درآمدزایی برنامه و خلاقیت به خرج دهند.

وی اتصال جاده اصفهان به ورودی دهدشت«تقاطع غیر هم سطح» را از جمله ایده‌های منجر به زیبایی سیمای شهر و نیز درآمدزایی برای شهرداری خواند و گفت: بافت تاریخی دهدشت قابلیت درآمدزایی دارد که می‌تواند در جذب توریست پساکرونا مورد استفاده قرار بگیرد.

کریمی‌نژاد با بیان اینکه همواره ورودی‌های شهر از دغدغه‌ها بوده است، افزود: با اقدامات انجام گرفته تا حدودی تکلیف ورودی‌ها مشخص شده است.

فرماندار کهگیلویه اضافه کرد: وام‌های کم بهره اشتغالزایی سازمان شهرداری‌ها و استفاده از ظرفیت بنیادها و سازمان‌ها از دیگر فرصت‌های درآمدزایی است.

وی انتخاب شهردار را مهمترین تصمیم شورا برای توسعه شهر دانست و گفت: شهردار برنامه محور، کارآمد، خلاق و جسور انتخاب کنید.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول