اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تامین بودجه تکمیل کمربندی پاکدشت در چارچوب قانونی قرار گرفت

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اعتبار تکمیل پروژه کمربندی پاکدشت در چارچوب قانونی قرار گرفت.

تامین بودجه تکمیل کمربندی پاکدشت در چارچوب قانونی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس، حدود ۱۰ سال است بزرگراه پاکدشت به شهید بابایی که قرار است ترافیک محور امام رضا(ع) را کاهش دهد، آلودگی هوا و مخاطرات محیط زیستی را کم کند، به دلیل عدم تخصیص بودجه مورد نیاز ساخته نشده است.

تاکنون پیمانکار پروژه یعنی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) از مسیر ۳۲ کیلومتری، زیرساخت ۱۱ کیلومتر را آماده کرده است و ۶ کیلومتر را نیز آسفالت‌ریزی کرده است اما به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های جاری تکمیل این پروژه متوقف شده است.

در همین رابطه فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی موانع تکمیل پروژه مذکور اظهار کرد: به این منظور جلسه‌ای روز شنبه مورخ ۱۳ شهریور، با حضور معاونت فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، برگزار و تامین اعتبار تکمیل پروژه کمربندی پاکدشت در چارچوب قانونی قرار گرفت.

وی افزود: براساس نظر کارشناسی برای این پروژه حدود ۲ هزار میلیارد تومان بودجه لازم است که با توجه به هماهنگی دستگاه‌ها، نگرانی بابت تأمین آن نداریم، البته این اعتبار در طی زمان و براساس پیشرفت پروژه به پیمانکار ارائه می شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ۴۰ میلیارد تومان بابت اجرای این پروژه طلبکار است که به زودی این مبلغ پرداخت می‌شود و ۴۰ میلیارد تومان دیگر هم تدارک دیده شده است که با روند پروژه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول