اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

هیچ دستگاهی حق تعطیلی واحد تولیدی را ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با تاکید بر اینکه استمرار و فعالیت واحدهای تولیدی، هدف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است، گفت: هیچ دستگاهی حق تعطیلی یک واحد تولیدی را ندارد.

هیچ دستگاهی حق تعطیلی واحد تولیدی را ندارد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از شاتا، یداله صادقی در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران گفت: واحدهای تولیدی که مشمول قانون رفع موانع تولید هستند جهت طرح مسائل و مشکلات خود از طریق سامانه بهین یاب (درگاه خدماتی وزارت صمت) و یا با مراجعه مستقیم به درگاه ستاد تسهیل، مشکلات و مسائل پیش روی تولید را وارد کرده و پس از ثبت درخواست، مراتب در دستور کار سازمان و در کارگروه تخصصی قرار می گیرد.

وی افزود: پس از آن، توافقات صورت گرفته در اولین جلسه کارگروه اصلی که روزهای یکشنبه در محل استانداری برگزار می شود مطرح و تصمیمات آن ابلاغ می شود.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تصریح کرد: خوشبختانه عمده مشکلات واحدهایی که از این طریق طرح موضوع شده اند به نتیجه رسیده و برای جلوگیری از توقف تولید از همه ظرفیت های قانونی کارگروه و ستاد استفاده می شود.

رئیس سازمان صمت استان تهران افزود: استمرار و فعالیت واحدهای تولیدی، هدف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است و هیچ دستگاهی حق تعطیلی یک واحد تولیدی را ندارد.

در این جلسه که با حضور مدیران و نمایندگان واحدهای تولیدی برگزار شد، مسائل و مشکلات 15 واحد صنعتی، گردشگری و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول