اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تعریف رویکرد پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات

رییس پژوهشگاه ICT با اشاره به تکمیل شبکه ملی اطلاعات به عنوان یکی از اصلی ترین سیاست‌های کاری وزیر ارتباطات، گفت: برای کمک به تحقق این سیاست لازم است رویکرد پروژه‌های پژوهشی پژوهشگاه، همراستا با موضوع شبکه ملی اطلاعات تعریف و اجرا شود.

تعریف رویکرد پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان که در جلسه شورای مدیران پژوهشگاه سخن می‌گفت، در خصوص بحث شفافیت و فسادستیزی به عنوان یکی از مهم ترین رویکردهای دولت سیزدهم و وزیر ارتباطات گفت: ضروری است با توجه و حساسیت بیشتری بحث شفافیت و فسادستیزی همچون گذشته که مورد توجه قرار دهیم.

وی تاکید کرد که به حمدالله پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای ارزیابی عملکرد به ویژه در خصوص ایجاد شفافیت و مبارزه با مفاسد گامهای خوبی برداشته است.

یزدانیان در بخش دیگر سخنان خود، موضوع اقتصاد دیجیتال را یکی از مهمترین محورهای برنامه های وزارت ارتباطات در دولت جدید عنوان و بر تسریع انجام فعالیت‌های پژوهشی در زمینه تاثیرات متقابل اقتصاد دیجیتال و ICT تاکید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول