اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برپایی شور عاطفه‌ها از ۲۰ شهریور در یزد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: همزمان با رزمایش احساس حسینی، شور عاطفه‌ها نیز از ۲۰ شهریور به منظور حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در یزد آغاز می‌شود.

برپایی شور عاطفه‌ها از ۲۰ شهریور در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمد شجاعان صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر و در خصوص رویدادهای پیش روی این اداره کل در استان اظهار کرد: امسال همزمان با  آغاز سال تحصیلی جدید ویژه برنامه شور عاطفه‌ها به موازات رزمایش احسان حسینی از ۲۰ شهریور به مدت ۲۱ روز تا ۱۱ مهرماه در سطح استان یزد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری ویژه برنامه شور عاطفه‌ها را  تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش بی‌رویه هزینه‌های مختلف و نابسامانی بازار دامنه احسان و نیکوکاری برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان منطبق با نظام آموزشی جدید و تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری تعیین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد در نظر دارد با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار در رویداد ملی شور عاطفه‌ها نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کند و در صورت بازگشایی مدارس برای تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک در کنار ملزومات آموزش از راه دور نیز به این کمک‌ها افزوده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف از جمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول