اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دخالت در امور پزشکی یک آرایشگاه زنانه را در صحنه تعطیل کرد

مدیر نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: یک آرایشگاه زنانه در شهرستان صحنه به علت دخالت در امور پزشکی و بی‌توجهی به اصول بهداشتی پلمب شد.

دخالت در امور پزشکی یک آرایشگاه زنانه را در صحنه تعطیل کرد

کیومرث رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: یک آرایشگاه زنانه در شهرستان صحنه به دلیل دخالت در امور پزشکی و انجام اعمال غیرمجاز، توسط کارشناسان این مدیریت پلمب شد.

وی ادامه داد: در این آرایشگاه اقدامات غیرمجاز مانند تزریق ژل و بوتاکس، میکرونیدیلینگ، پاکسازی صورت و... انجام می‌شد.

مدیر نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همچنین مقداری کالای غیرمجاز  و قاچاق در این سالن زیبایی کشف و توقیف شد.

وی متذکر شد:باید توجه داشت که برخی از این اعمال غیرمجاز، مانند میکروبلیدینگ به خاطر استفاده از تیغ،  درصورتی که توسط افرادی غیر از پزشک متخصص و در شرایط غیربهداشتی انجام شوند با ایجاد زخمهای سطحی و عمیق روی پوست باعث عوارضی جدی می‌شوند.

رحیمی خاطرنشان کرد: همچنین در استفاده از رنگ‌های غیرمجاز در تاتو، ممکن است رنگ زیر پوست پخش شده و مواد خطرناک موجود در آن صدمات جبران‌ناپذیری به شخص وارد کند.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول