اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آژیر قرمز ورزش حرفه ای شهرداری بندرعباس به صدا در آمد/سقوط فوتبال ساحلی به لیگ دسته اول

تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور سقوط کرد.‌

آژیر قرمز ورزش حرفه ای شهرداری بندرعباس به صدا در آمد/سقوط فوتبال ساحلی به لیگ دسته اول

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در شرایطی که وضعیت تیم های فوتبال و بسکتبال شهرداری بندرعباس همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد، تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس با شکست برابر ایفای اردکان به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور سقوط کرد تا شرایط متقاعد شدن شورای شهر برای رای به فعالیت ورزش حرفه ای دچار چالش جدیدی شود.‌

تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در شبی که می توانست با برد مقابل ایفا اردکان به ماندن در لیگ برتر خوش بین باشد با شکست ۷ بر 6 این شانس را از دست داد و به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور سقوط کرد.‌

ساحلی بازان بندرعباسی که بدون امتیاز  قعرنشین گروه خود بودند در بازی ماقبل پایانی برابر ایفا اردکان هم با نتیجه ۷ بر ۶ شکست خوردند تا علاوه بر این که هفتمین باخت پی در پی در کارنامه اش به ثبت رسید با لیگ برتر هم خداحافظی کرد و به لیگ دسته اول سقوط کرد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی در حال برگزاری ست که از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نهایی صعود می کنند.

ضمن این که از هر گروه  یک تیم به لیگ دسته اول سقوط می کند.

سقوط شهرداری بندرعباس به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور در شرایطی رقم خورد که طی مدت اخیر شورای عالی و سیاست گذاری ورزش شهرداری بندرعباس طی طرحی به شورای شهر بندرعباس، پیشنهادی مبنی بر واگذاری یا عدم تیمداری و فعالیت در حوزه ورزش حرفه ای و روی آوردن به ورزش شهروندی، همگانی و محلات ارائه شده است که با واکنش های مختلفی نیز همراه بود.

شورای شهر بندرعباس نیز اعلام کرد در جلسه ای که قرار بود ظهر امروز ( یکشنبه ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ ) برگزار گردد تصمیم نهایی خود را اعلام نماید که با سفر چند تن از این اعضا به همراه تیم فوتبال ساحلی به یزد، این جلسه به روز سه شنبه هفته جاری موکول شد.

حال باید منتظر ماند که خروجی شورای شهر بندرعباس آیا رای به ادامه فعالیت حرفه ای در ورزش را می دهد یا طرح ارائه شده را مورد تائید قرار خواهد داد.

انتهای پیام / 88071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول