اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور مصر با رئیس رژیم صهیونیستی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به دنبال گفت‌وگوی تلفنی امروز رئیس جمهور مصر با رئیس رژیم صهیونیستی گفتند که قاهره برای ازسرگیری تماس‌های میان حماس و اسرائیل بر سر مبادله اسرا آماده می‌شود.

گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور مصر با رئیس رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر امروز یکشنبه در تماس تلفنی با «اسحاق هرتزوگ»  رئیس رژیم صهیونیستی  پست جدیدش و همچنین  سال نو عبری را تبریک گفت.

به گزارش روسیا الیوم، ریاست جمهوری مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد که هرتزوگ ضمن قدردانی از تبریک رئیس جمهور از نقش فعال مصر در دستیابی به صلح و ثبات در منطقه تحت رهبری آن قدردانی کرد.

دو طرف همچنین روابط دو جانبه بین دو طرف  و همچنین مسائل و پرونده‌های مورد علاقه مشترک با توجه به خطرات منطقه، علاوه بر تلاش برای احیای مذاکرات صلح را مورد بحث قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پس از این دیدار اعلام کردند، مصر آماده است تا تماس‌های میان اسرائیل و حماس درباره مبادله اسرا را پس از عیدهای یهودی از سر گیرد.

رژیم صهیونیستی طی مدتی که از پایان تجاوز اخیر آن به نوار غزه می‌گذرد، درصدد است که تعهد خود برای کاهش محاصره غزه را با موضوع مبادله اسرا مرتبط کند؛ اما مسئولین گروه‌های حماس و جهاد اسلامی تاکید کردند که به دشمن باج نمی‌دهند و اسرای صهیونیست در برابر اسرای فلسطینی آزاد می‌شوند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول