اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کمبودی در سیلندر گاز مایع نداریم/ استفاده سیلندر برای خودرو غیرمجاز است

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه کمبودی در زمینه سیلندر گاز مایع در همدان نداریم گفت: استفاده گاز مایع در خودرو غیرمجاز است.

کمبودی در سیلندر گاز مایع نداریم/ استفاده سیلندر برای خودرو غیرمجاز است

امین روستایی امروز در گفت‌وگو یا خبرنگار فارس در همدان در پاسخ به این موضوع که برخی شهروندان از نبود سیلندرهای گاز مایع در سطح شهر گلایه‌مند هستند اظهار کرد: حدود ۳ هزار مصرف‌کننده مجاز سلیندرهای گاز مایع در استان همدان وجود دارد.

وی ادامه داد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان بارها از طریق رسانه‌ها یا تبلیغات محیطی اعلام کرده است که در سامانه "سدف" وارد شده و ثبت نام کنند تا بعد از طی مراحل برنامه‌ریزی شده در کارت متصل به یکی از بانک‌ها سهمیه ماهانه ۴ عدد سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع سوخت انها واریز شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه در هر شهرستان نمایندگی‌های مختلف شرکت‌های موزع گاز مایع وجود دارد گفت: هر کدام از شهرستان‌ها زیرپوشش عوامل توزیع ثابت و سیار هستند و مشکلی در تامین سیلندرها وجود ندارد.

وی یادآور شد: متقاضیان با مراجعه به یکی از عوامل توزیع می‌توانند سیلندرهای ۱۱ کیلویی گاز مایع را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری کنند.

روستایی تاکید کرد: مراجعه خودروهای مصرف‌کننده گاز مایع به شدت از طرف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غیر مجاز است و استفاده آنها تبعات متعدد منفی در پی دارد.

وی یادآور شد: متاسفانه بیشترین سیلندر در بخش خودرویی استفاده می‌شود در حالی که مشکلات زیادی فراروی این قبیل مصرف کنندگان به لحاظ فنی وجود.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان یادآور شد: شهروندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با سامانه ارتباطی ۲۴ ساعته ۰۹۶۲۷ مسائل و مشکلات خود را در میان بگذارند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول