اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آیت‌الله سیستانی درگذشت رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان را تسلیت گفت

مرجعیت عالیقدر شیعیان در عراق، با انتشار بیانیه‌ای درگذشت رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان را تسلیت گفت.

آیت‌الله سیستانی درگذشت رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان را تسلیت گفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، آیت‌الله «سید علی سیستانی» مرجعیت عالی‌قدر شیعیان در عراق، امروز (یکشنبه - 5 سپتامبر)، با صدور بیانیه‌ای، درگذشت «عبدالامیر قبلان» رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان را تسلیت گفت.

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان دیشب (شنبه شب، ۴ سپتامبر) در سن ۸۴ سالگی دار فانی را وداع گفت و قرار است مراسم تشییع جنازه و دفن سه‌شنبه (۱۶ شهریور) برگزار شود.

 

 

در بیانیه دفتر اطلاع‌رسانی آیت‌الله سیستانی آمده است: با اندوه و تاسف فراوان، خبر درگذشت علامه حجه الاسلام و المسلمین شیخ عبدالامیر قبلان (رئیس مجلس  اعلای اسلامی شیعیان لبنان) را دریافت کردیم. کسی که  روح پاکش پس از عمری پر برکت و سرشار از بخشش و تلاش در راه دین،کشورش و خدمت به مردم، برآوردن نیازهای آنها و اصلاح امور میان آنها ، به سوی خالق خود شتافت.

مرجعیت عالیقدر شیعیان در عراق در ادامه، مصیبت وارده را به خانواده او، علما و مؤمنین در لبنان تسلیت گفت و برای آن مرحوم از درگاه خداوند رحمت و مغفرت و برای صبر و آرامش بازماندگان دعا کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول