اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رویکرد ستاد امر به معروف مطالبه‌گری از مسؤولین است/ مردم بدون واهمه درخواست خود را بیان کنند

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با اشاره به رویکرددر بحث مطالبه‌گری از مسؤولین، گفت: برنامه ستاد فقط مختص عفاف و حجاب نیست بلکه در زمینه‌های متعدد برنامه دارد.

رویکرد ستاد امر به معروف مطالبه‌گری از مسؤولین است/ مردم بدون واهمه درخواست خود را بیان کنند

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مسعود احمدی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در نشست اعضای این شورا، با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خود مردم باید عامل اصلی فریضه امر به معروف و نهی از منکر باشند، اظهار داشت: با هماهنگی ستاد مرکز، مصوب شده است که مجوز چهار هزار گروه مطالبه‌گری صادر شود.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری باید تخصصی باشد، افزود: مردم باید بدون واهمه مطالبه و خواست خود را بیان کنند.

احمدی به رویکرد جدید ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره و بیان کرد: در رویکرد جدید ۱۶ برنامه تنظیم شده است که این نشان می‌دهد برنامه ستاد فقط مختص عفاف و حجاب نیست بلکه در زمینه‌های متعدد برنامه دارد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: اکنون وسط بحرانیم چراکه دشمنان انقلاب کمر به نابودی نظام بسته‌اند اما حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف مانع از اقدامات دشمنان شده است.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در انتقال خدمات مسؤولین به مردم و همچنین بیان دغدغه‌های مدیران در بحث رفع مشکلات باید نقش مؤثری داشته باشند، هرچند که لازم است هرجا مشکلی وجود داشت، رسانه‌ها با انتقاد سازنده نسبت به رفع آن مشکل کمک کنند.

حجت‌الاسلام کماسی، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه نیز با بیان اینکه وجود برخی از منکرات بدلیل کم کاری و عمل نکردن به وظایف است، اظهار داشت: بیش از ۵۰ مورد منکرات در سطح ادارات استان وجود دارد که در رأس آنان قانون شکنی است.

وی با بیان اینکه قانون‌شکنی باعث ناراحتی مردم و بدبینی در بین آنان می‌شود، افزود: همه ما در هر مسؤولیتی که هستیم باید خدمت گذار مردم بوده و آنان را ولی نعمت خود بدانیم.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به مردم خیر دنیا و آخرت دارد، گفت: مجموعه شهرداری کرمانشاه جهت تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر درحال تلاش است و همه مدیران، کارمندان و کارگران باید این موضوع را یک اولویت مهم بدانند.

در ادامه این جلسه، فرهاد تیرانداز نماینده گزینش استانداری در شهرداری‌های استان با بیان اینکه مدیرانی که افتخار به مردم را کسب کرده‌اند باید الگوی جامعه باشند، گفت: مدیران باید در پیگیری حقوق عامه و پاسخگویی به مطالبات حق مردم تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع را باید فرهنگ‌سازی کنیم، افزود: مقابله با منکرات، رانت و تبعیض را باید در مدیریت شهری یک اولویت بدانیم و برای ارتقاء معروفات در بین پرسنل شهرداری تلاش کنیم.

عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه گزینش مجموعه شهرداری‌ها در تلاش هستیم با عمل به قانون و دستورالعمل‌ها، سیاست‌های گزینش را دنبال کنیم.

تیرانداز در ادامه با بیان اینکه گزینش امری قانونی‌ست، خاطرنشان کرد: جهت تسریع در کار پرسنل شهرداری و اجراء قانون گزینش، نمایندگی هسته گزینش استانداری در شهرداری راه‌اندازی و تعاملی خوبی بین شهردار محترم، معاونین و واحدهای نظارتی با گزینش بوجود آمده است.

وی ادامه داد: جهت جلوگیری از ورود نیروها بدون گزینش مقرر شد تمام نیروهای که در مجموعه اداری مشغول بخدمت هستند طبق قانون گزینش به گزینش معرفی تا از تخلف جلوگیری بعمل آید.

تیرانداز در پایان، گفت: تمام نیروهای روزمزد، شرکتی و... طبق دستور دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه یکپارچه‌سازی شد که کار بسیار ارزشمندی بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول