اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خبرگزاری فارس در بزنگاه‌ها نقش‌آفرینی جدی داشته است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: رسانه، سنگر مهمی است و خبرگزاری فارس در بزنگاه‌ها توانسته نقش‌آفرینی کند و سنگرگردانی جریان انقلابی را برعهده بگیرد.

خبرگزاری فارس در بزنگاه‌ها نقش‌آفرینی جدی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس اصفهان، ضمن تبریک انتصاب محسن آنالویی سرپرست خبرگزاری از زحمات و فعالیت‌های 6 ساله علی صالحی مدیر سابق این خبرگزاری تقدیر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه رسانه سنگر مهمی است، اظهار کرد: خبرگزاری فارس در بزنگاه‌ها توانسته نقش‌آفرینی کند و  سنگرگردانی جریان انقلابی را برعهده بگیرد.

وی ضمن اشاره به اینکه رسالت ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری، امیدآفرینی و مطالبه‌گری است، بیان کرد: در چرخش مدیریت استان نظارت کنید و مولفه‌ها و ویژگی‌های شخصیتی مورد نظر  افرادی که منصوب می‌شوند را بیان و مطالبه کنید که شاهد نقش‌آفرینی جریان انقلابی باشیم.

 

محسن آنالویی سرپرست خبرگزاری فارس اصفهان نیز در ادامه ضمن ابراز امیدواری از همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: خبرگزاری فارس با توجه به اهمیت و جایگاهی که در بین دوستداران انقلاب و عموم مردم دارد تلاش دارد رسالت و وظیفه خود را در جهت حمایت از نخبگان و جوانان توانمند و مستعد رسانه‌ای جبهه انقلاب به نحو احسن انجام دهد.

وی افزود:خبرنگاران فارس اصفهان، از فعالان دانشجویی و رسانه‌ای هستند که برای مطالبه‌گری مسائل مردم اصفهان و مشکلاتی که اصفهان با آن روبرو است با تمام توان پای در میدان رسانه گذاشته‌اند چرا که فارس بر اساس سابقه‌ انقلابی همواره مورد توجه بوده و باید در این صحنه، خوب فعالیت کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۴/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول