اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کارگاه‌های صنایع‌دستی بازار شمسه قم ساماندهی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: بازار شمسه ظرفیت بالایی برای تولید و عرضه صنایع‌دستی استان دارد که کارگاه‌های موجود در آن باید ساماندهی شود.

کارگاه‌های صنایع‌دستی بازار شمسه قم ساماندهی می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا ارجمندی در بازدید از کارگاه‌های تولید صنایع‌دستی واقع در بازار شمسه اظهار کرد: بازار شمسه به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی حرم مطهر، وجود پارکینگ طبقاتی و اقامت زائرین در هتل‌ها و مهمانپذیرهای اطراف آن از موقعیت بالایی برای تولید و عرضه صنایع‌دستی دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با بیان این‌که بازارچه دائمی صنایع‌دستی از معضلات هنرمندان استان است، ادامه داد: وجود بازار شمسه می‌تواند برای هنرمندان فرصتی باشد تا تولیدات خود را به جامعه هدف، گردشگران و زائران معرفی کنند.

ارجمندی با اشاره به این‌که صنایع‌دستی با حمایت رونق می‌گیرد، افزود: علاوه بر اعطای تسهیلات با سود کم، باید فضاهای شهری با اجاره بهای ارزان را در اختیار هنرمندان قرار داد.

وی گفت: با شروع کرونا دوران سختی برای هنرمندان صنایع‌دستی آغاز شد، امید است با انجام واکسیناسیون کرونا و رونق گردشگری، شرایط مطلوب و بهتر شود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول