اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بهره برداری از ۴ طرح توسعه‌ایی در مجتمع صنعتی اسفراین

مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین گفت: یرای ثبت و تکرار رکورد های بیشتر، تولید ۴ طرح توسعه ایی در مجتمع صنعتی اسفراین راه اندازی شد.

بهره برداری از ۴ طرح توسعه‌ایی در مجتمع صنعتی اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، علی ملک صبح امروز در حاشیه بهره برداری از  از ۴ طرح توسعه ایی در مجتمع صنعتی اسفراین اظهارکرد: برای ثبت و تکرار رکورد های بیشتر تولید نیاز مجتمع به تجهیز کارگاههای تولید مشهود بود که به همین منظور تجهیز و راه اندازی سالن ماشینکاری خشن تراشی در کنار سالن ماشینکاری CNC را در برنامه قرار دادیم که در مدت ۲ ماه با خریداری دستگاههای تراش سنگین خشن تراشی سرعت تولید و تحول محصول را بالاتر خواهیم برد.

وی افزود: اعتبار بهره برداری از این سالن ۹۰ میلیارد ریال است که با افتتاح آن بسیاری از مشکلات مجتمع در بحث ماشینکاری قطعات سنگین و اقطار بالا حل خواهد شد.

مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین گفت: یکی دیگر از طرح های توسعه ای مجتمع دفتر صادرات و برنامه ریزی انبار محصول می باشد که محصولات مجتمع سهم بالایی در تولیدات شرکت دارند و برای سرعت بخشیدن به صادرات محصول و جلوگیری از اتلاف وقت نیاز به داشتن دفتر صادرات در داخل مجتمع را حس کردیم و به این منظور در مدت کمتر از ۲ ماه مکان دفتر صادرات و برنامه ریزی انبار محصول با اعتبار ۳ میلیارد ریال احداث کردیم که امیدواریم با این اقدام بحث ترافیک خروج محصولات صادراتی در مجتمع حل شود.

ملک بهره برداری از دستگاه القا سختی از دیگر پروژه ها نام برد که برای راه اندازی آن بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده که با بهره برداری از آن گامی مهم در جهت مرغوبیت و خواص محصول مورد نیاز مشتریان عزیز برداشته خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم با افتتاح این زنجیره توسعه ای افتخارات تازه ای را برای مجتمع صنعتی اسفراین در سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها رقم بزنیم و همچنین موسسه نیکوکاری همای مهربانی فولاد با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیون ریال در محل مجتمع صنعتی اسفراین مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول