اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اختصاص 82 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل مسکن‌های روستایی در زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 82 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی استان در یک سال گذشته اختصاص یافته است.

اختصاص 82 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل مسکن‌های روستایی در زنجان

رضا خواجه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد گفت: در راستای ساخت و بهسازی مسکن روستاییان و کمک به اقشار کم درآمد، در طول یک سال گذشته، ۸۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی در سطح استان پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: تعداد واجدان شرایطی که پذیرش می‌شوند زیر پوشش قرار می‌گیرند تا با استفاده از حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی(ره) برای تکمیل واحدهای مسکن روستایی خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: یک هزار و ۳۳۷ متقاضی که با استفاده از تسهیلات بهسازی نسبت به نوسازی منازل اقدام کردند و به دلیل شرایط مالی موفق به اتمام آن نشده‌اند، شناسایی شدند و از تسهیلات بلاعوض استفاده کردند.

خواجه‌ای از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای تکمیل ۳۲۴ واحد مسکونی نیمه تمام روستایی خبر داد و یادآور شد: برای تکمیل این واحدهای مسکونی تسهیلاتی بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال ارائه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد : در طول یک سال گذشته ۲ هزار واحد مسکن محرومین در سطح استان از سوی این نهاد و با همکاری بانک‌های عامل و اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان احداث و به متقاضیان تحویل داده شد.

وی از اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی با کارمزد ۵ درصد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خبر داد و گفت: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی با اعتبار سال ۱۴۰۰ در استان زنجان به تعداد ۲ هزار و ۷۲۵ واحد ابلاغ شده که از این تعداد ۲ هزار و ۲۴۴ واحد معادل ۸۲ درصد، نسبت به سهمیه ابلاغی معرفی به بانک و تعداد ۴۵۵ فقره انعقاد قرارداد شده است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول