اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«کاراته» مهمان پارک‌های کرمانشاه شد

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: در طی شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی و همچنین آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی، اولین برنامه کاراته مهمان پارک‌ها، در پارک کوهستان کرمانشاه برگزار شد.

«کاراته» مهمان پارک‌های کرمانشاه شد

سعید نصرالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مکرر باشگاه‌های کاراته، برگزاری هرگونه برنامه ورزشی در اماکن سرپوشیده ورزشی با ممانعت روبرو است، به همین دلیل با همکاری هیأت همگانی استان کرمانشاه اقدام به طراحی برنامه «کاراته مهمان پارک‌ها» کردیم و اولین جلسه این برنامه در پارک کوهستان کرمانشاه برگزار شد.

وی ادامه داد: در طول این برنامه، خانواده‌های حاضر در محوطه پارک کوهستان استان کرمانشاه یک بار دیگر با ورزش کاراته آشنا شده زمینه تشویق و بازگشت آن‌ها به باشگاه‌های ورزشی فراهم می‌شود و از طرف دیگر با توجه به ممنوعیت‌های برگزاری مسابقات و برنامه‌های تفریحی در سالن‌های سرپوشیده زمینه جدیدی برای ادامه فعالیت های ورزشی در پارک‌ها فراهم می‌شود.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه با اشاره به جلسه هماهنگی هیأت کاراته و هیأت همگانی استان کرمانشاه، گفت: پیش از این یک جلسه هماهنگی مابین هیأت همگانی و هیأت کاراته استان کرمانشاه، امکان‌سنجی لازم برای انجام این برنامه بررسی شد و خوشبختانه برگزاری اولین جلسه این برنامه که با حمایت هر دو هیأت برگزار شد موفقیت‌آمیز بوده است.

 مسؤول مسابقات سبک‌های آزاد هیأت کاراته استان کرمانشاه نیز در حاشیه این مراسم، گفت: هدف اصلی برگزاری این برنامه آشنایی مردم با رشته ورزشی کاراته و به‌خصوص بخش غیرکنترلی بوده است چرا که از آخرین مسابقات رسمی و که بازدید  عموم مردم همراه بوده است از این رشته ورزشی مدت‌ها می‌گذرد.

هیوا باتمانی خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور بیش از ۵۰ فایتر رشته کیوکوشین کاراته استان کرمانشاه و با حمایت سبک Ifk کیوکوشین کاراته استان کرمانشاه به صورت گرم کردن‌، انجام حرکت‌های نمایشی و مبارزه نمادین برگزار و خوشبختانه با استقبال خوبی از طرف عموم مردم همراه بود.

 

باتمانی ادامه داد: ویروس منحوس کرونا باعث ایجاد فاصله بسیار زیادی بین ورزشکاران، خانواده‌های آن‌ها و جامعه ورزش از باشگاه‌های ورزشی شده و باید قبول کنیم بازگشت به روال سابق مستلزم برنامه‌ریزی متنوع و مستمری است که خوشبختانه در هیأت کاراته استان کرمانشاه این برنامه‌ریزی صورت گرفته و در حال انجام است.

وی در پاسخ به این سئوال که برنامه‌ای برای برگزاری بخش بانوان نیز دارید، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در بخش سبک‌های آزاد هیأت کاراته و حمایت‌های رئیس هیأت کاراته استان، برنامه دیگری نیز برای بخش بانوان طراحی شده که به زودی به اجرا در خواهد آمد و آن برنامه نیز در نوع خود جذاب و دیدنی خواهد بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول