اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران امروزه به یکی از مشکلات و دغدغه‌های مردم تبدیل شده است، از آنجا که همه‌ی اسباب و اثاثیه منزل را نمی‌توان در خانه یا در برخی از موارد دستگاه هایی که در کارگاه‌ها موجود هست رو در همان‌جا به دلیل کمبود فضا نگهداری کرد، ممکن است به فکر اجاره انبار بیافتیم و آن‌ها را در یک انبار نگهداری کنیم.

اجاره انبار در تهران

ولی آیا می‌توان به همه‌ی انبارها اعتماد کرد؟ جواب قطعاً خیر است برای اطلاع از انبارهای معتبر در تهران با ما همراه باشید.

چه نوع انباری باید اجاره کنیم ؟

اجاره انبار باید با توجه به نوع کالا، مدت زمانی که جنس خود را در انبار می‌گذارید، قیمت و موقعیت انبار انتخاب شود.
در ادامه به معرفی انواع انبارها می‌پردازیم.

اجاره انبار اختصاصی

در سال 1340 بود که برای اولین بار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تأسیس شد، . در این سال شرکت سهامی انبارهای عمومی به استناد «تصویب‌نامه قانونی تأسیس انبارهای عمومی» به منظور قبول امانت و نگهداری مواد اولیه، محصولات صنعتی، فلاحتی و کالاهای صاحبان صنایع، کشاورزان و بازرگانان با موافقت هیئت نظارت بر انبارهای عمومی و با رعایت مقررات قانون «تأسیس انبار عمومی» و آیین‌نامه‌های مربوطه به صورت شرکت سهامی، تأسیس و بر طبق مقررات ایران به ثبت رسید.

مدتی پس از شروع به فعالیت شرکت و به‌دلیل خدمات ویژه‌ای که بانک‌ها بر مبنای فیش وثیقه کالا در شرکت انبارهای عمومی به تاجران و صاحبان کالا ارائه می‌دادند انبار عمومی با استقبال عمومی و بازرگانان مواجه شد و صاحبان صنایع و کالاهای اساسی با علاقه و اعتمادی که داشتند به دنبال همکاری با این شرکت بودند.

در این جهت توسعه و بهینه سازی بهتر خدمات و گسترش شرکت انبارهای عمومی به عنوان اولویت اصلی هیئت مدیره این شرکت قرار گرفت، و به دنباله‌ی این به مرور زمان با توجه به استقبالی که می‌شد انبارهای عمومی وابسته به شرکت سهامی انبارهای عمومی در سراسر کشور تأسیس شد و در گردش اقتصاد کمک کلانی کردند.

به طور کل می‌توان گفت که انبارهای عمومی به انبارهایی گفته می‌شود که مردم با خیالی آسوده می‌توانند کالاها و اسباب اثاثیه های خود را در آن‌ها نگهداری کنند قابل ذکر است که باربری و اتوبار ظریف بار به عنوان بزرگ‌ترین شرکت باربری داخلی  کشور علاوه بر یکه تازی در امر اسباب کشی بلکه با در اختیار داشتن انبارهای عمومی مجهز و با امنیت بالا  می‌تواند پس از اسباب کشی شمارا در انتخاب و اجاره انبار نیز همراهی کند.

[اجاره انبار ظریف بار] انبارهای گمرکی

انبارهای گمرک انبارهای مسقف، غیر مسقف و انبارهای محوطه‌ی هستند که برای نگهداری کالاهای وارداتی و صادراتی ایجاد شده‌اند. ترتیبات کنترل گمرک در این انبارها انجام می‌شود.
مدت زمانی مجاز نگهداری جنس و کالا در این انبارها حداکثر 3 ماه هست و در صورت شرایطی با توجه به درخواست صاحب کالا و یا شرکت حمل و نقل با تشخیص گمرک نهایتاً تا 2 ماه نیز قابل تمدید هست که سر جمع 5 ماه می‌شود و در صورتی که ظرف مدت زمان مشخص شده از انبار کالاها تخلیه نشوند مشمول مقررات متروکه می‌گردد.

انبارهای متروکه و کالای متروکه

انبارهای متروکه مربوط به اداره گمرک است زمانی که یک کالا و جنس پس از گذشت مدت زمان قانونی و مقرر از گمرک ترخیص نشود به عنوان کالای متروکه شناخته خواهد شد یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند مهر متروکه بر جنس را بزند عدم تائید وزارت بهداشت و استاندارد است .

اجاره انبار کانتینری در تهران

برای شخصی که می‌خواهد یک فضای امن و خصوصی برای نگهداری اسباب اثاثیه خود را انتخاب کند اجاره انبار کانتینری می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد، انبارهای کانتینری شرکت ظریف بار در 4 ظرفیت 10فوت، 20 فوت، 30 فوت و 40 فوت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد

ویژگی های انبار کانتینری ظریف بار

حفاظت از کالا در انواع شرایط جوی مانند باد و باران شما مشتریان عزیز تمام لوازم برقی و الکترونیکی حساس به آب را می‌توانید در انبارهای کانتینری باربری ظریف بار به امانت بگذارید، به دلیل پوشش مناسب فضای کانتینر آب به هیچ عنوان به داخل آن نمی‌تواند نفوذ کند و درنهایت به محموله آسیبی نخواهد رسید.
برخورداری از امنیت بالا
هر انبار کانتینر دارای یک یا دو درب اختصاصی با قفل و پلمپ است که فقط صاحب جنس و اجاره کننده کانتینر می‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد. دیوارهای انبار کانتینر نیز به دلیل استفاده از فولاد بسیار ایمن و نفوذ ناپذیر هستند. محیط اصلی انبار معمولاً توسط نگهبانان نیز حفظ می‌شود. هر انبار دارای یک نگهبان ، دوربین‌های نظارتی ، یک برج نگهبان و یک سگ است.
اجاره در قالب های زمانی مختلف
اگر از ظریف بار اجاره انبار کانتینری بکنید می‌توانید دقیقاً هزینه مدت زمانی که کالای خود را در انبار گذاشته را پرداخت کنید یعنی به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه، فصلی و سالانه اجاره کنید. با این ویژگی دیگر نیازی نیست هزینه‌ی اضافی پرداخت کنید و قابل ذکر است که برای اجاره انبار سالانه تخفیف نیز خواهید داشت.
ابعاد و ظرفیت های مختلف
انبار کانتینری بیشتر مناسب لوازم خانگی و تولیدی های کوچک است با توجه به نوع حجم و اندازه کم اجاره کردن انبارهای بزرگ‌تر صرفه‌ی اقتصادی نخواهد داشت انبار کانتینری شرکت ظریف بار در 4 نوع با ابعاد 10 فوت، 20 فوت، 30 فوت و 40 فوت هستند که مشتریان با توجه به اندازه و نیاز خود بهترین و به صرفه ترین را انتخاب کنند.
دسترسی در 24 ساعت 7 روز هفته
شما مشتریان عزیز بعد از اجاره انبار به صورت شبانه روزی در تمام ایام می‌توانید به انبار خود دسترسی داشته باشید و هر زمانی که صلاح بدونید جنسی را از آن برداشت کنید و این مورد می‌تواند به تولید کنندگان و مغازه های خدماتی در ارائه کالا به مشتریان کمکی حیاتی باشد.
بیمه انبار کانتینری اجاره شده
پس از عقد قرار داد تمامی انبار ها از سوی شرکت باربری و اتوبار ظریف بار بیمه می‌شوند و شما مشتریان عزیز می‌توانید با خیالی آسوده کالای خود را نزد انبار های ظریف بار به امانت بگذارید:)

چه کسانی باید به فکر اجاره انبار باشند ؟

به طور کلی هر شخص و سازمانی که بخواهد فضای بیشتری در خانه یا کارگاه خود در اختیار داشته باشد می‌تواند از انبار ظریف بار استفاده کند.

افراد عادی جهت مصارف شخصی
برخی از خانواده‌ها به علت جابجایی و اسباب کشی که به خانه جدید رفتند ممکن است فضای کافی برای چینش تمامی لوازم منزل را نداشته باشند و از این رو به فکر اجاره انبار باشند.تازه عروس و دامادهایی که تا زمان گرفتن خانه و اسباب کشی به آنجایی برای نگهداری جهیزیه خود ندارند اجاره انبار از شرکت ظریف بار با توجه به قیمت های سیار مقرون به صرفه می‌تواند به آن‌ها کمک کند.
صاحبان مشاغل و کارگاه‌های تولیدی
افرادی که محصولی را خریداری یا تولید کرده‌اند و می‌خواهند آن را در یک زمان خاص به بازار عرضه کنند برای چنین افرادی اجاره انبار مانند سرایه گذاری هست که در زمان خاصی می‌توانند سود خوبی از بازار کنند.این افراد مدت زمان نگهداری و فروش کالاهای خود را بر اساس فصل، نبض بازار، سیگنال های تأثیرگذار بر وضعیت فعلی و قیمت از شرایط اقتصادی و سیاسی تعیین می‌کنند و در این مدت کالاهای خود را در انبارها ذخیره می‌کنند. به منظور ورود به بازار در زمان معینی ، در این حالت، با پرداخت مبلغ ناچیزی ، می‌توانند کالاهای خود را در زمان مشخصی  به بازار ارسال کرده و به فروش برسانند.
دلالان و تاجران
کسانی که در زمینه صادرات و واردات کار می‌کنند و یا دلال هستند به اصطلاح واسطه‌های عمومی نامیده می‌شوند، یک کالا را برای مدت معینی جمع‌آوری می‌کنند تا به حجم و تعداد مناسبی برسد آن را صادر می‌کنند و از طرف دیگر، وقتی همان کالا وارد می‌شود، باید آن را نگه دارد. در انبار تا مراحل اداری. از طریق گمرک و سپس خورد یا به طور کامل به بازار عرضه می‌شود.
مهاجرت کنندگان و یا وکلای دادگاه
برخی از افراد قصد مهاجرت دارند و می‌خواهند محل اقامت خود را تغییر داده و کشور را ترک کرده یا با استفاده از شرکت باربری ظریف بار شهر زندگی خود را تغییر دهند.در چنین مواقعی با اجاره انبار علاوه بر آسودگی خاطر از امنیت لوازم و اسباب اثاثیه خود خانه‌ی قبلی خود را نیز به یک مستأجر اجاره دهند و مقدار بهایی که از آن می‌گیرند را به انبار داده و دیگر پولی بابت اجاره انبار در تهران پرداخت نکنند.و زمانی که یک فرد دچار جرمی شده است و صاحب‌خانه از او شکایت کرده است تا زمان صدور حکم قطعی دادگاه مبنی بر بی گناهی یا ... دادگاه حکم تخلیه و نگهداری اثاثیه منزل را صادر می‌کند در این چنین مواقعی وکیلی از طرف دادگاه خواهد آمد و لوازم منزل را به انبار منتقل می‌کند.

اجاره انبار در تهران با اپلیکیشن ظریف بار

ظریف بار علاوه بر کلیه امکانات جهت ثبت و سفارش باربری به صورت اینترنتی دراپلیکیشن تحت وب باربری و اتوبار

امر اجاره انبار نیز مثل سابق پیشرو بوده است و این مورد را نیز ساپورت می‌کند
بعد از ورود به سایت از صفحه اصلی با کلیک بر روی نسخه وب اپلیکیشن یا لوگوی پلی استور دانلود کنید.
شما مشتریان عزیز بعد از ثبت نام در اپلیکیشن می‌توانید از بخش اجاره انبار انواع و نوع انبار رو ببینید و انتخاب کنید.

 

باربری و اتوبار ظریف بار تنها شمارش 1500 بدون پیش شماره از سراسر کشور است و تنها آدرس وب سایتی که دارد https://www.zarifbar.com است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول