اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پرداخت 192 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در آذربایجان‌غربی/ از19800 شغل صیانت شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا 13 هزار پرونده دریافت تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده از این ویروس تشکیل و ت کنون 192 میلیارد تومان پرداخت شده است.

پرداخت 192 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در آذربایجان‌غربی/ از19800 شغل صیانت شد

نادر صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا ۱۳ هزار پرونده دریافت تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده از این ویروس تشکیل و تاکنون ۱۹۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات، شاهد پایداری ۱۹ هزار و ۸۰۰ شغل در استان هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: تسهیلات کرونا برای حفظ و پایداری مشاغل است، نه ایجاد مشاغل جدید، از اینرو امسال نیز ۱۱۶ پرونده تشکیل و  زمینه صیانت از ۱۲۰ شغل فراهم شد.

صادقی با اشاره به عدم استقبال از تسهیلات توسط واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا طی سال گذشته، گفت: افزایش مدت زمان بازپرداخت و افزایش میزان سقف تسهیلات سبب شده امسال واحدهای تولیدی رغبت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

وی به پروژه‌های جهش تولید اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها اواخر سال گذشته تصویب شدند که در این زمینه مقرر شد ۵۵۰ میلیارد تومان برای ۵۷ پروژه که با این میزان اعتبار به صورت ۱۰۰ درصدی به اتمام می‌رسند، هزینه شود.

صادقی ادامه داد: در راستای اشتغال پایدار روستایی، مشاغل خانگی و اشتغال فراگیر، حدود ۱۵۰ میلیارد تومان در قالب اشتغال فراگیر تسهیلات واگذار شده که زمینه ایجاد ۲هزار و ۶۰۰ شغل فراهم شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی نیز ۵۰۵ میلیارد ریال تسهیلات واگذار شده که زمینه شغلی ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر را فراهم کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: علاوه بر این، در راستای حمایت از اشتغال و مشاغل خرد خانگی ۵۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و زمینه اشتغال ۹ هزار و ۲۰۰ نفر فراهم شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول