اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

امام جمعه پیشوا: دادستان مسئله بیمارستان پیشوا را پیگیری کند

امام جمعه پیشوا گفت: حدود ۱۰ سال است که پیشوا شهرستان شده است ولی مشکلات زیادی داریم و تا الان متاسفانه هنوز برای ساخت بیمارستان وعده می شنویم، از دادستان درخواست می‌کنم موضوع را پیگیری کند.

امام جمعه پیشوا: دادستان مسئله بیمارستان پیشوا را پیگیری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام‌ روح الله باقری امام جمعه پیشوا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پیشوا، با اشاره به تلاش‌های رییس جمهور با وجود شرایط کرونایی جهت خدمت به مردم اظهار کرد: برای ما مهم و ارزش‌مند می‌باشد که الان فردی رأی آورده است که بین مردم بوده و پای درد و دل مردم می‌نشیند.

وی با اشاره بر روی کار آمدن مدیران جدید دولت، گفت: در کنار مردمی بودن و ساده زیستی دولت، باید کارآمدی هم باشد، از دولت جدید درخواست داریم استانداران و فرمانداران کارآمدی انتخاب کند، تا مشکلات کمتر شود، زیرا جای چنین مدیرانی خالی است.

امام جمعه پیشوا به کمبود امکانات شهرستان پیشوا اشاره کرد و اظهار داشت: پیشوا ۱۰ سال است شهرستان شده است، ۲ سال آن در زمان آقای احمدی نژاد و ‌۸ سال زمان آقای روحانی بود اما با مشکلات فراوان مواجه است.

باقری با بیان اینکه امیدواریم شاهد آخرین پیک‌ کرونا در کشور باشیم و‌ از شر این ویروس منحوس نجات پیدا کنیم، گفت: بعد از ۱۰ سال مشکلات بیمارستان هنوز حل نشده است، هنوز قول و وعده می‌دهند، در کدام عرصه‌ی عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی شاهد افزایش امکانات بوده‌ایم، فرمانداری چرا کاری نمی‌کند.

وی با بیان به اینکه دانشگاه آزاد درخواست ۱۵۰ میلیار تومان برای تحویل ساختمان بیمارستان را دارد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد می گوید ۱۵۰ میلیارد تومان بدهید تا اسکلت ساختمان بیمارستان را تحویل دهیم، چرا باید این مبلغ را بدهیم؟؛ ۱۰ سال زمین و امکانات را تحویل گرفته‌اند و بیمارستان را تحویل نداده‌اند، به جای عذرخواهی از مردم تازه مطالبه‌ی ۱۵۰‌میلیارد تومانی را هم مطرح می‌کنند.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: رییس محترم مجلس سال قبل سفری به پیشوا داشتند که بعد از آن ۷۰ میلیارد تومان بودجه بابت سال جاری و ۸ میلیارد تومان برای سال آینده جهت ساخت بیمارستان تعلق گرفت، اما دانشگاه آزاد به جای جبران کمبودها خواهان دریافت ۱۵۰ میلیارد تومان است تا اسکلت و ساختمان نیمه کاره بیمارستان را تحویل وزارت بهداشت بدهد.

باقری گفت: از تمام مسؤولان و نماینده محترم انتظار داریم در این راستا اقدام کنند، البته در این یکسال و نیم نماینده محترم در خصوص ساخت بیمارستان پیگیری‌هایی کردند و از ایشان تشکر می‌کنم، اما انتظار داریم مشکلات بر طرف شود.

وی در انتها خاطر نشان کرد: از دادستان هم انتظار داریم و هم درخواست می‌کنیم که مشکلات بیمارستان را پیگیری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول