اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واژگونی موتورسیکلت در شاهرود ۲ جوان را به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت و فوت دو جوان در این شهرستان خبر داد.

واژگونی موتورسیکلت در شاهرود ۲ جوان را به کام مرگ کشاند

سرهنگ علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بامداد گذشته دو جوان با یک دستگاه موتورسیکلت در شهر شاهرود در حال تردد بودند که به دلیل نداشتن توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، موتورسیکلت واژگون شد و سپس با باکس زباله برخورد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: متأسفانه راننده موتورسیکلت در صحنه تصادف و سرنشین آن نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

کریمی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه تلخ و ناگوار و تسلیت به خانواده‌های داغ‌دیده گفت: استفاده نکردن از کلاه ایمنی را نیز می‌توان یکی از دلایل تشدید جراحات منجر به فوت دانست.

وی سوانح رانندگی با موتورسیکلت را جزو بالاترین آمار در ورودی جراحات و فوت در تصادفات درون‌شهری عنوان کرد و افزود: متأسفانه در تصادفات درون‌شهری بیشترین آمار کشته‌شدگان و حادثه‌دیدگان را موتورسواران تشکیل می‌دهند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات، استفاده از کلاه ایمنی و حرکت با سرعت مطمئن می‌تواند نقش به‌سزایی در کاهش سوانح داشته باشد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول