اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هدف شورای ششم بهبود وضع موجود است/ تغییر معاون عمرانی شهرداری زنجان

رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: هدف شورای ششم تغییر است و به خاطر بحث کرختی و عدم پیشبرد برنامه‌های عمرانی، تغییر شهردار و انتخاب فراخوان را در پیش گرفتیم.

هدف شورای ششم بهبود وضع موجود است/ تغییر معاون عمرانی شهرداری زنجان

منصور مرادلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نهایی شدن هشت گزینه شهرداری زنجان اظهار کرد: افرادی که باقی مانده‌اند از بین ۵۵ نفر انتخاب شده‌اند و شورا بدون حب و بغض و مطابق قوانین و مقررات اقدام به این کار کرده است.

رئیس شوری اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه از امروز به مدت یک هفته فرصت داده شده است که افراد رزومه خود را ارائه دهند، بیان کرد: پس از آن طبق حروف الفبا نسبت به استماع برنامه منتخبین اقدام خواهیم کرد و سپس نسبت به انتخاب شهردار اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه محورهای مورد نظر شورا درباره انتخاب شهردار اعلام شده است، تصریح کرد: انتظار اعضای شورا از منتخبین و گزینه‌های نهایی ارائه برنامه و ایجاد تغییر در شهرداری است.

مرادلو با اشاره به اینکه هدف شورای دوره ششم تغییر است و ما از وضعیت موجود راضی نیستیم، افزود: بحث کرختی و عدم پیشبرد برنامه‌های عمرانی در شهرداری مشهود بود به همین خاطر به فکر تغییر شهردار و همچنین انتشار فراخوان کردیم.

وی از تغییر معاون عمرانی شهرداری زنجان و انتصاب شخص دیگری به این سمت خبر داد و گفت: مهمترین موضوع در شهرداری مباحث عمرانی است چون مردم از شورا و شهرداری انتظار دارند و باید به این نکته توجه ویژه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ایجاد تغییر در بدنه مدیریتی را حق سرپرست شهرداری اعلام کرد و افزود: حتی ممکن است شهردار جدید هم دست به تغییر بزند که امری طبیعی است، البته هدف شورا تغییر رو به مثبت برای پیشبرد اهداف شهری است.

وی در ارتباط با ترک فعل مسؤولان در شهرداری و کاهلی در انجام برخی از امور نیز گفت: قطعا افرادی که ترک فعل کنند را بازخواست کرده و اسامی آنها را رسانه‌ای خواهیم کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول