اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اشتغالزایی برای 1300 نفر در واحدهای کفش زنجان

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در استان 200 واحد تولیدی صنعتی و صنفی کفش با اشتغال یک هزار و 300 نفر فعال است.

اشتغالزایی برای 1300 نفر در واحدهای کفش زنجان

علی کلانتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان، هشت واحد دارای پروانه بهره‌برداری صنعتی بوده و ۱۹۲ واحد به صورت صنفی است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: هم اکنون ۱۰۰ نفر در واحدهای صنعتی و یک هزار و ۲۰۰ نفر در واحدهای صنفی استان مشغول به کار هستند.

کلانتری تصریح کرد: در واحدهای صنعتی استان ۱۰۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است و به طور میانگین سالیانه ۳ میلیون جفت کفش توسط این واحدها تولید می‌شود.

 معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هر واحد صنعتی در استان زنجان به طور متوسط یک هزار جفت کفش به صورت روزانه تولید می‌کنند.

کلانتری عنوان کرد: سالیانه ۱۴ میلیون جفت کفش نیز توسط واحدهای صنفی استان تولید می‌شود که بر این اساس هر واحد به طور متوسط سالانه ۲۰۰ جفت کفش روزانه به صورت دستی تولید می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت مطلوب این بخش صنعتی در استان ادامه داد: در شهرک صنفی خوشه کفش در شهرستان هیدج هم اکنون ۱۰۰ واحد ۹۰ متری به صورت کارگاه مستقر است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: روش تولید کفش به صورت دستی و با تهیه زیره آماده کفش و به صورت صنعتی با تزریق کامل کفش صورت می‌گیرد به طوریکه واحدهای صنفی از زیره آماده استفاده می‌کنند، ولی واحدهای صنعتی از طریق تزریق، تولید با کیفیت‌تری انجام می‌دهد.

کلانتری با اشاره به اینکه در استان زنجان ۲۰۰ واحد تولیدی صنعتی و صنفی کفش وجود دارد که در آنها یک هزار و ۳۰۰ نفر مشغول به کار هستند، افزود: هم اکنون چهار واحد دارای پروانه بهره‌برداری در حال صادرات کفش به سایر کشورها هستند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول