اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ارسال پرونده تخلف زیستی میدان نفتی آذر به مراجع قضایی+ فیلم

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: در راستای انتشار کلیپی در خصوص مرگ جانداران در میدان نفتی آذر، پرونده تخلف زیستی میدان نفتی آذر به مراجع قضایی ارجاع و ارسال شد.

ارسال پرونده تخلف زیستی میدان نفتی آذر به مراجع قضایی+ فیلم

غلامرضا ابدالی مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: در پی نشت پساب های نفتی در حوضچه پایین دست میدان نفتی آذر و انتشار آن توسط برخی رسانه‌ها از جمله خبرگزاری فارس، تعداد ۱۰۰ قطعه پرنده تلف شده‌اند.

وی افزود: این حوضچه از پساب‌های میدان نفتی آذر تشکیل شده که طبق ضوابط زیست محیطی باید آب خالص باشد در حالی که همراه با آب، مواد نفتی نیز به داخل حوضچه نشت پیدا کرده است.

 

 

مدیرکل محیط زیست ایلام یادآور شد: پرونده این تخلف تشکیل و مراتب به اطلاع مراجع قضایی برای پیگیری بیشتر پرونده رسیده است.

ابدالی ادامه داد: میدان نفتی آذر جزو صنایع نفتی آلاینده است که بر اساس دستورالعمل‌های مالیاتی هر سال یک درصد درآمد حاصل از فروش خود را به عنوان عوارض آلایندگی پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول