اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فوت ۶ بیمار کرونایی/ روند نزولی کرونا در بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۶ بیمار کرونایی در این استان خبر داد.

فوت ۶ بیمار کرونایی/ روند نزولی کرونا در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۶ نفر به کرونا، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تعداد بیماران بستری در این بخش‌ها را در زمان کنونی ۵۶۲ نفر اعلام کرد و افزود: ۶۶ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند که ۲۷ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: تعداد قربانیان جدید کرونا در استان بوشهر ۶ نفر اعلام شده است که سن نیمی از آن‌ها ۴۰ سال و کمتر بوده است.

وی توضیح داد: امروز مردی ۶۸ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای فشارخون و دیابت و مردی ۴۰ ساله بدون سابقه بیماری، ۲ زن ۷۳ و ۳۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان و دیابت و ۲ زن ۸۶ و ۲۹ ساله بدون سابقه بیماری بر اثر کرونا جان باختند.

کشمیری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۱۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۸۷ نفر به کرونا دچار بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۱ هزار و ۹۲۶ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌ و هزار و ۸۴۰ نفر هم جان باخته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول