اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، اجتماعی به همت بنیاد علوی در دیشموک

مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت: بنیاد علوی جهت رفع آسیب‌های اجتماعی در بخش دیشموک اقدام به برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی کرد.

برگزاری کارگاه‌های  فرهنگی، اجتماعی  به همت بنیاد علوی در دیشموک

اسفندیار مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک اظهار کرد:  بنیاد علوی در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی در بخش دیشموک اقدام به برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی کرده و تاکنون در ماه جاری بیش از ۱۰ کارگاه در بخش دیشموک برگزار شد.

مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت : هم اکنون کارگاه مهارتی والدین در حال اجراست و تاکنون در روستاهای، مورخانی،  دشتک ، سردو، رودایوک ، دهنو و اسفندان این کارگاه برگزار شد.

مختاری در ادامه افزود : دوره تربیت مربی آموزش خانواده  با حضور ۵۰  نفر از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهر دیشموک این هفته برگزار شد

وی هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را  تقویت بانوان فعال فرهنگی ، اجتماعی  در جهت اجرای این طرح دانست و گفت: این کارگاه‌ها توسط همین بانوان در روستاها برگزار خواهد شد.

بذرافشان معاون فرهنگی  نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت: هدف از اجرای چنین برنامه هایی در بخش دیشموک، جلوگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده است و بیشتر برنامه های حوزه فرهنگی بنیاد علوی در همین راستا خواهد بود.

بذرافشان اضافه کرد:  تاکنون مسابقات مختلف کتابخوانی هم در سطح بخش دیشموک برگزار شد و این فعالیت فرهنگی هم باهدف تعمیق  و ترویج فرهنگ کتابخوانی در حال اجراست ، و بعد از هر مسابقه ضمن ترویج این امر مهم در سطح بخش دیشموک ، به نفرات برتر هر دوره جوایزی از طرف بنیاد علوی اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام/82009

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول