اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرمانده انتظامی کردستان: ادامه راه شهدا در سنگر دفاع از انقلاب وظیفه خود می‌دانیم

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت، شهدا با باور به انقلاب اسلامی و دفاع از این مرز و بوم جان دادند و ما هم وظیفه داریم در سنگر دفاع از وطن و ایجاد امنیت پایدار راه آنان را ادامه دهیم.

فرمانده انتظامی کردستان: ادامه راه شهدا در سنگر دفاع از انقلاب وظیفه خود می‌دانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، سردار علی آزادی عصر امروز در دیدار با خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی شهرستان سقز اظهار کرد: خانواده شهدای گرانقدر نیروی انتظامی به حق نشان دادند که عزیزانشان را در راه خدا و دفاع از کیان اسلامی تقدیم نظام کرده‌اند.

وی که در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی شهرستان سقز با تعدادی از خانواده گرانقدر نیروی انتظامی این شهرستان دیدار کرد، ادامه داد: امنیت ایران اسلامی مرهون خون شهیدان گرانقدر است و بر همه واجب است همواره از خانواده شهدا دلجویی و با آنان دیدار کنند.

سردار آزادی تصریح کرد: ما باید با تأسی از راه امام و شهیدان همواره ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا کشورمان از جانب هیچ دشمنی لطمه نبیند.

وی افزود: شهدای نیروی انتظامی با خدمت شایسته و مطلوب به مردم و در راه حفظ نظم و امنیت برای عموم جانشان را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان ضمن تقدیر و تجلیل از خانواده معظم شهداء، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همواره قدردان شهدا بوده و احترام حاصی هم به خانواده شهدا دارند و روحیه ایثار و شجاعت این خانواده‌ها را همواره می‌ستایند.

وی بیان کرد: خانواده شهدا حق بسیار بزرگی بر گردن ما خادمان ملت دارند و باید همواره تلاش کنیم که این خانواده‌ها مشکلی نداشته باشند تا رضایت خداوند را نیز جلب کرده باشیم.

سردار آزادی با بیان اینکه، استقلال ایران اسلامی نتیجه از خود گذشتگی شهدا است گفت: شهدا با باور به انقلاب اسلامی و دفاع از این مرز و بوم جان خود را دادند و ما هم وظیفه داریم در سنگر دفاع از وطن و ایجاد امنیت پایدار راه آنان را ادامه دهیم.

فرمانده انتظامی کردستان تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دینی است که بر گردن همه مسئولان است و تا یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود انقلاب مصون خواهد ماند.

در ادامه این دیدار خانواده شهدای حاضر در مراسم هم مسائل و مشکلات خود را با فرمانده انتظامی استان کردستان، سردار آزادی در میان گذاشتند.

فرمانده انتظامی استان کردستان در این دیدار که با حضور فرمانده انتظامی شهرستان سقز، مسئول عقیدتی این نیرو در شهرستان و تعدادی از فرماندهان رده های مختلف نیروی انتظامی شهرستان سقز برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از خانواده شهدای نیروی انتظامی شهرستان که جان خود را در راه امنیت و آسایش مردم فدا کردند تجلیل و قدردانی شد.

گفتنی است. شهرستان سقز بیش از 2 هزار شهید، جانباز و ازادی سرفراز تقدیم نظام اسلامی کرده است که 15 نفر از این شهدا از نیروی انتظامی هستند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول