اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایجاد کارگروه رفع موانع معیشت مردم سمنان/ رسیدگی به پرونده‌های تولید در اولویت است

رئیس کل دادگستری استان سمنان از تشکیل کارگروهی به منظور رفع موانع ارتزاق، رفاه و معیشت شهروندان این استان خبر داد و گفت: رسیدگی به پرونده‌های بخش تولید در اولویت است.

ایجاد کارگروه رفع موانع معیشت مردم سمنان/ رسیدگی به پرونده‌های تولید در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی عصر امروز در دیدار اعضای شورای قضایی استان سمنان با نماینده ولی‌فقیه در این استان، پیشنهاد تشکیل کارگروهی به منظور رفع موانع ارتزاق، رفاه و معیشت شهروندان استان سمنان را ارائه کرد.

وی سیاست و اولویت دستگاه قضایی استان سمنان را رسیدگی به پرونده‌های بخش تولید عنوان کرد و ادامه داد: ۵۷ درصد از این پرونده‌ها در استان رسیدگی شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در راستای حمایت عملی از بخش تولید و اشتغال، ۵۷ درصد از پرونده‌های مرتبط با این امر مختومه شده و میزان ۵۲ درصد از پرونده‌هایی که شاکی زیادی دارند، رسیدگی شده است.

عبداللهی از ۴۷۴ مورد حضور قضات استان سمنان در زندان‌ها خبر داد و افزود: در یک تقسیم، هر ماه ۹۰ مورد دیدار چهره به چهره با زندانیان استان سمنان انجام می‌شود.

مشکل معیشت مردم رفع شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: وقتی که معیشت مردم درست شود، معاد و معنویت مردم هم خوب می‌شود.

وی افزود: قوه قضاییه بنا به فرموده مقام معظم رهبری نقطه امن، مأمن و ملجأ و پناهگاه مردم محسوب می‌شود که دستگاه قضایی استان سمنان دارای رضایت نسبی خوبی در این زمینه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از پیشنهاد تشکیل کارگروهی به منظور رفع موانع ارتزاق، رفاه و معیشت شهروندان استان سمنان که از سوی رئیس کل دادگستری استان سمنان مطرح شده است، استقبال کرد.

مطیعی اظهار کرد: با تشکیل این کارگروه برخی از موضوعات با اجرای فریضه‌ بر زمین مانده و فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر پیگیری شده و به عبارتی پیشگیری قبل از درمان می‌شود و با بهره‌گیری از مدیران و کارشناسان متخصص و متبحر این کارگروه به نتیجه مطلوب می‌رسد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول