اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جزئیات تزریق آمپول «متیل پردنیزولون» از زبان رئیس کل دادگستری استان مرکزی/ تحقیقات در حال انجام است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: تحقیقات قضایی در زمینه تزریق آمپول متیل پردنیزولون در یکی از شهرستان‌های استان در حال انجام است.

جزئیات تزریق آمپول «متیل پردنیزولون» از زبان رئیس کل دادگستری استان مرکزی/ تحقیقات در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، پیرو خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص تزریق واکسن‌های سینوفارم و فایزر در یکی از شهرستان‌های استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی در این رابطه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اخذ گزارشی مبنی بر اینکه فرد معینی با هدف واسطه‌گری با برقراری ارتباط با رئیس یکی از بیمارستان‌های شهرستان کاشان، با اعلام اینکه رئیس این بیمارستان واکسن‌های سینوفارم را به قیمت ۵ میلیون و واکسن فایزر را به قیمت ۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند، نسبت به معرفی متقاضیان به بیمارستان مربوطه مبادرت ورزیده و در این راستا به تعداد حدود ۵۰ نفر واکسن چینی در محل بیمارستان فوق و پس از ثبت کد ملی در سامانه، تزریق شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین ارتباط تعداد ۵ نفر نیز به بیمارستان موصوف در کاشان مراجعه و واکسن فایزر را دریافت کرده‌اند که به این تعداد، آمپول متیل پردنیزولون تحویل شده تا در صورت بروز علائم تزریق کنند.

رئیس دستگاه عدلیه استان مرکزی با بیان اینکه هوشیاری و مراقبت دستگاه قضایی در راستای حفظ و صیانت از جان و سلامت عموم شهروندان از مباحث اولویت‌دار است، گفت: تحقیقات قضایی در این زمینه در حال انجام است، تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی جهت روشن شدن کم و کیف موضوع در دستور کار است.

موسوی تصریح کرد: بدیهی است دستگاه قضایی با قاطعیت با قانون‌شکنان عرصه درمان و سلامت با قاطعیت و سرعت برخورد کرده و در صورت اثبات، با هر فرد یا افرادی در هر جایگاهی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هرگونه اطلاع‌رسانی در این پرونده در صلاحیت و اختیارات دادگستری استان است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول