اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| اعتراف تلخ سرمربی ایتالیا/ ریبیری: تقابل با ایتالیا بدترین بازی‌مان بود

سرمربی تیم والیبال نوجوانان برزیل عملکرد شاگردانش را در مسابقه با ایتالیا بدترین بازی در هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان دانست و گفت: تورنمنت تهران نخستین رقابت رسمی شاگردان کم‌تجربه‌اش است.

والیبال نوجوانان جهان| اعتراف تلخ سرمربی ایتالیا/ ریبیری: تقابل با ایتالیا بدترین بازی‌مان بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فبیانو ریبیری پس از شکست برزیل برابر ایتالیا اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم اما در واقعت بدترین بازی‌مان در این رقابت‌ها بود. شروع خوبی داشتیم، اما در ست‌های بعدی حریف فشار زیادی آورد و از لحاظ تکنیکی هم تحت فشار بودیم.

سرمربی برزیل که حالا تیمش باید برای رتبه هفتم مسابقات به مصاف آلمان برود، گفت: می‌توانستیم در این دوره از رقابت‌ها عملکردی بهتری داشته باشیم اما حالا باید برای رتبه هفتم یا هشتمی سعی کنیم. در بازی فردا مقابل آلمان تلاش خواهیم کرد بهترین بازی را به نمایش بگذاریم و هفتم شویم.

ریبیری اما درخصوص بازه زمانی تیمش برای آمادگی برای حضور در قهرمانی جهان، تصریح کرد: 3 ماه برای حضور در این رقابت‌ها فرصت آماده‌سازی داشتیم. واضح است که این زمان اصلا کافی نبود. به هر حال جهان در شرایط کروناست و از طرفی می‌دانید که این اولین تورنمنت رسمی است که تیم کم‌تجربه من در آن شرکت کرده است.

او شیوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان رقابت‌های تهران را هم خوب توصیف کرد.

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان برزیل نیز با تاکید بر این که بازیکنان این تیم شروع خوبی در رقابت با ایتالیا داشتند، گفت: به‌رغم شروع خوب ما تیم حریف فشار زیادی آورد و نتوانستیم این فشار را تحمل کنیم. روند امتیازگیری تیم ما در ست‌های بعدی دچار مشکل شد و بازی را واگذار کردیم.

او با تاکید برای این‌که امشب بازی‌های تیم آلمان را برای آنالیز و شناخت از حریف خواهند دید، افزود: بعد از دیدن این ویدئوها مشخص می‌شود که چه استراتژی باید برای تقابل با آلمان داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول