اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| ایتالیا حریف آرژانتین برای تعیین تیم پنجم شد

تیم والیبال نوجوانان ایتالیا با شکست سه بر صفر برزیل، حریف آرژانتین شد تا در آخرین روز رقابت‌های قهرمانی جهان برای کسب جایگاه پنجم به مصاف این تیم برود.

والیبال نوجوانان جهان| ایتالیا حریف آرژانتین برای تعیین تیم پنجم شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دومین رقابتی که برای تعیین تیم‌های پنجم تا هشتم مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، برزیل و ایتالیا به مصاف هم رفتند.

ایتالیا بعد از شکست 3 بر 2 مقابل بلغارستان شانس حضور در جمع 4 تیم برتر را از دست داد. برزیل هم در سه ست متوالی مغلوب روسیه شد تا تقابل امروز دو تیم برای کسب یکی رتبه‌های پنجم تا هشتم جدول باشد.

نبردی که با پیروزی 25 بر 18 ایتالیا در ست اول آغاز شد و این روند رو به جلو در جریان ست دوم هم ادامه داشت تا شاگردان نوجوان وینچنزو فاینزا با کسب امتیاز 25 بر 17 دومین ست برده را در این مسابقه به نام خود ثبت کنند.

ست سوم با اختلاف امتیازی بالای ایتالیا نسبت به برزیل آغاز شد و در نهایت با ثبت امتیاز 25 بر 18 به سود لاجوردی‌پوشان تمام شد تا ایتالیا سه بر صفر فاتح این میدان باشد.

با این پیروزی ایتالیا فردا باید برای تصاحب رتبه پنجم مسابقات با آرژانتین دیدار می‌کند. گیتنانو پنا از تیم ایتالیا با کسب 15 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد.

در سومین مسابقه امروز سالن 12 هزار نفری آزادی دو تیم بلغارستان و روسیه از ساعت 16 با هم دیدار می‌کنند.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان که از دوم شهریورماه با حضور 18 تیم آغاز شده است، فردا (پنج‌شنبه) به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول