اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آزادی 61 زندانی از ابتدای سال 1400 در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری از آزادی ۶۱ نفر از مددجویان زندان‌های سطح استان با بدهی بیش از ۶۲ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری خبر داد.

آزادی 61 زندانی از ابتدای سال 1400 در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حمیدرضا حیدری امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش پرسنل ستاد دیه استان از ابتدای سال جاری تا به امروز ۶۱ نفر از مددجویان زندان‌های سطح استان با بدهی بیش از ۶۲ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نیمی از بدهی مددجویان را ستاد دیه استان بصورت بلاعوض پرداخت کرد و با همکاری بانک‌های استان 10 میلیارد و 300 میلیون ریال وام کم بهره با بازپرداخت درازمدت به مددجویان اعطا شده است.

وی با بیان اینکه بقیه مبلغ بدهی شامل گذشت شکات زندانیان بوده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال نیز با کمک‌های مردم دلسوز استان و مجموعه‌هایی از جمله ستاد اجرائی فرمان امام و انجمن حمایت از زندانیان در سه نوبت بسته‌های معیشتی در اختیار خانواده‌های زندانیان قرار گرفته است.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول