اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اولویت نخست کرمانشاه اشتغال است/ واگذاری کار به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه اولویت اول استان در سال‌جاری را اشتغال عنوان کرد و گفت: منابع استان را در این راستا به سمت زیرساخت‌های اقتصادی که مکمل حضور بخش خصوصی باشد، معطوف کرده‌ایم.

اولویت نخست کرمانشاه اشتغال است/ واگذاری کار به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حبیب‌الله وفایی امروز در جمع اصحاب رسانه اولویت اول استان در سال‌جاری را اشتغال عنوان کرد و اظهار داشت: برهمین اساس عمده منابع استان را از سال ۹۸ تا ۱۴۰۰ به سمت زیرساخت‌های اقتصادی که مکمل حضور بخش خصوصی باشد، معطوف کرده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم مردم را تشویق و ترغیب کنیم تا اقتصاد استان را خود به دست بگیرند می‌توانیم از یک اقتصاد پایدار برخوردار شویم که در آینده شاهد نرخ بالای بیکاری در استان نباشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های خود را به صورت مشارکتی در قالب یک‌هزار و ۵۲۲ پروژه در سال گذشته تعریف شده که حدود یک‌هزار از آن تاکنون در کمیته‌های برنامه‌ریزی تصویب شده است.

وی یادآور شد: اعتبارات کل استان در سال گذشته حدود یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده امسال تقریبا به سه‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده که بیش از ۲.۳ برابر شده است.

وفایی گفت: سال مالی طی سه چهار ماه اول صرف ابلاغ، جمع‌بندی و تصویب در شورای برنامه‌ریزی و کمیته‌ها می‌شود که بعد جمع‌بندی و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول