اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خبرنگاران انقلابی پیش‌رونده و پیش‌برنده انقلاب باشند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر گفت: رسانه در دنیای امروز نقش مهمی برعهده دارد و خبرنگاران انقلابی پیش‌رونده و پیش‌برنده انقلاب باشند و برای گسترش عدالت تلاش کنند.

خبرنگاران انقلابی پیش‌رونده و پیش‌برنده انقلاب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حسین جناسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران پرچمدار احیای گفتمان انقلاب اسلامی هستند و باید همه ما هم و در کنار هم برای توسعه تلاش کرده و منشا خدمات ارزنده باشیم.

وی افزود: اصحاب رسانه، زبان گویا و صادق جامعه هستند و باید عملکرد خوبی داشته و تلاش کنند تا مردم به آنان و اخبارشان اعتماد داشته باشند، باید خود را باور داشته و بدانیم برای نظام و انقلاب باید مطالبه‌گر باشیم. 

جناسمی با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال از انقلاب گذشته است و برخی مشکلات همچنان وجود دارد، یادآور شد: در برخی از نقاط، طعم تلخ فقر را مردم همچنان می‌چشند و باید با دارا بودن مسؤولان عدالت‌محور برای رفع مشکلات مردم تلاش شود که عدالت دغدغه رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر ادامه داد: همه ما اصحاب رسانه انقلابی هستیم و باید مطالبه‌گر بوده و دغدغه دینی و انقلابی داشته و همچنین نهادهای انقلابی پای کار باشند، با مردم و در کنار مردم باشیم و رضای خداوند و ولایت در دستور کار ما باشد و همچنین در تبیین گفتمان امامین انقلاب تلاش و پیش‌رونده و پیش‌برنده باشیم. 

این مسؤول اظهار کرد: مردم به رسانه اعتماد دارند و باید اعتماد مردم به نظام را بیشتر کنیم که امیدواریم دولت جدید نقیصه‌ها را برطرف کند، مهم‌ترین سرمایه اعتماد است و باید امیدآفرینی شود و باید بصیرت داشته و اجازه ندهیم خدشه‌ای به انقلاب وارد شود.

وی در پایان با تاکید بر سازمان‌دهی خبرنگاران افتخاری در محلات گفت: این کار با پیوست عدالت اجتماعی در محلات مختلف انجام شود تا عملیات روانی دشمن با تشکیل هیات اندیشه‌ورز از بین برود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول