اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

روند کاهشی تعداد بیماران سرپایی و بستری بسیار کندتر از پیک‌های قبلی است

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت بیماران بستری و سرپایی به یک ثبات نسبی رسیده است، گفت: روند کاهشی تعداد بیماران سرپایی و بستری بسیار کندتر از پیک‌های قبلی است.

روند کاهشی تعداد بیماران سرپایی و بستری بسیار کندتر از پیک‌های قبلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، دکتر شاپور بدیعی در حاشیه نشست قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با بیان اینکه روند کاهش تعداد بیماران بستری و سرپایی در مناطق زیرپوشش دانشگاه بسیار کند است، اظهار کرد: رعایت بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی مهم‌ترین مسئله حال حاضر محسوب می‌شود تا شرایط به سمت موج‌های بعدی هدایت نشود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه با اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و افزایش مراکز و زمان خدمت مراکز خدمات جامع سلامت منتخب، از ازدحام بیماران در یک مرکز خاص کاسته شده است، خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده ضمن گسترش کمی خدمات تلاش می‌شود کیفیت خدمات نیز در مراکز بهداشتی افزایش یابد تا بتوان به گروه‌های بیشتری از مراجعین خدمات را ارائه داد.

وی با بیان اینکه اقدامات و نتایج عملکرد کمیته‌های تشکیل شده در قرارگاه عملیاتی به طور مستمر مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت نیاز به رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان اقدام می‌شود، تصریح کرد: نتایج اقدامات و برنامه‌های انجام شده در این قرارگاه به صورت مکتوب تدوین خواهد شد تا بتوان در قالب ستاد بحران دانشگاه از آن استفاده کرد.

بدیعی از عموم مردم خواست با استفاده ازماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اجتناب جدی از حضور در  دورهمی‌ها و حفظ فاصله اجتماعی ضمن حفظ سلامتی خود یاری‌گر مدافعان سلامت که به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش در جبهه مبارزه با کرونا هستند؛ باشند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول