اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امیدواریم فصل جدیدی در ورزش همگانی را در کشور شاهد باشیم

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی گفت: خوشحالیم که در صحبت‌هایی که از سوی وزیر ورزش و جوانان موضوع توسعه ورزش همگانی و ضرورت آن برای جامعه به دقت دیده شده و امیدواریم فصل جدیدی در ورزش همگانی را در کشور شاهد باشیم.

امیدواریم فصل جدیدی در ورزش همگانی را در کشور شاهد باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی، رضا آذریان در پیامی ضمن تبریک به جامعه ورزش کشور و به خصوص خانواده بزرگ ورزش همگانی و دوستداران آن بابت کسب رأی اعتماد سید حمید سجادی از مجلس شورای اسلامی به عنوان چهارمین وزیر ورزش و جوانان ایران اظهار کرد: در ابتدا باید روی کار آمدن وزیری از جنس ورزش که سطوح مختلف رقابتی از میادین و مسابقات مختلف و مدیریت ورزشی در بخش‌های متعددی را پشت سر گذاشته به جامعه ورزشی تبریک بگویم، این انتخاب همان طور که در برنامه‌ها و شعار‌های وزیر جدید مطرح شده بود می‌تواند گامی رو به جلو برای تحقق عدالت ورزشی باشد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی افزود: نگاه برابر به رشته‌های ورزشی با توجه به اولویت‌های جامعه و همچنین تأکید و رویکرد توسعه متوازن و توجه به همه نقاط مختلف کشور می‌تواند در برنامه‌ای چند ساله رشدی مضاعف در ورزش کشور ایجاد کند و ظرفیت‌ها و استعداد‌های متعددی کشف و یا پرورش پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که در صحبت‌هایی که از سوی جناب سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد و همچنین برنامه‌هایی که از سوی ایشان اراِئه شده، موضوع توسعه ورزش همگانی و ضرورت آن برای جامعه به دقت دیده شده و می‌توان امیدوار بود که با همکاری و نظراتی که نمایندگان مجلس در این خصوص داشتند در کنار وزارت ورزش و جوانان سایر نهاد‌ها و ارگان‌هایی که مسئولیت‌هایی در این حوزه دارند پای کار بیایند و فصل جدیدی در ورزش همگانی کشور شاهد باشیم.

آذریان خاطرنشان کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی و هیأت‌های استانی زیر مجموعه این فدراسیون نشان داده‌اند که همواره با ارائه الگو‌ها و برنامه‌های جدید می‌توانند به تحرک و پویایی جامعه کمک کنند که بخشی از آن در دوران مبارزه با بیماری کرونا جلوه‌های جدیدی با استفاده از فضای مجازی پیدا کرده است.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: امیدوارم جامعه ورزش کشور با همدلی و تلاشی که همواره از خود نشان داده‌اند این بار با سکانداری فردی از جنس ورزش که انتخابش با استقبال خوبی از سوی اقشار مختلف جامعه ورزش روبه‌رو شده است بتوانند روز‌های خوبی را پشت سر بگذارند و به دستاورد‌هایی خوب دست یابند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول