اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدافعان سلامت در نهاوند تجلیل شدند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: به منظور قدردانی از خدمات مدافعان سلامت، جمعی از کادر درمان و مدافعان سلامت مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدافعان سلامت در نهاوند تجلیل شدند

علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: خدمات و تلاش امروز کادر درمانی در مقابله با کرونا بر کسی پوشیده نیست و و ارزش کار آنان کمتر از رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نیست.

وی افزود: کادر درمان و پزشکی به شکلی دلسوزانه و با تعهد روزهای متوالی با لباس‌های مخصوص  تلاش‌های جهاد گونه‌ای داشتند که جای قدردانی دارد.

وی افزود: درخشش و جانفشانی جامعه پزشکی در دوران کرونا فصل تازه‌ای از ایثار و فداکاری این قشر را به مردم نشان داد که این اقدام خود شایسته تقدیر و تجلیل است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: البته جا داشت به مناسبت روز پزشک با تمام پزشکان دیدار و از آنان قدردانی به عمل می آمد اما با توجه به شرایط کنونی این قدردانی به صورت ارسال پیامک تبریک برای ۱۲۰ پزشک زحمتکش شهرستان در فضای مجازی انجام شد.

وی افزود: به منظور فضاسازی محیطی و تبلیغات در خصوص قدردانی از پزشکان و مدافعان سلامت چندین بنر در سطح شهر و مراکز درمانی و اداری نصب شد.

مختاری بیان کرد: تقدیر و تشکر از پزشکان و کادر درمان بیمارستان‌ها و مراکز واکسیناسیون از دیگر برنامه‌هایی بود که با سرکشی و اهدای گل انجام شد.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: با توجه به آثار مثبت این طرح در کنترل پیک چهارم کرونا،  ادامه آن با قوت بیشتری در حال انجام است که امیدوارم با همکاری گروه‌های جهادی و کادر درمان شاهد کنترل پیک پنجم کرونا در سطح شهرستان باشیم.

فرمانده سپاه نهاوند خطاب به مردم افزود: با توجه به اینکه کادر درمان و گروه‌های جهادی سختی‌های زیادی را در مقابله با این بیماری متقبل می‌شوند، انتظار داریم تمام پروتکل‌های بهداشتی حتی در زمانی که واکسن کرونا زده شده است، رعایت شود.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان جهادگر اظهار کرد: از پزشکان بسیج جامعه پزشکی که در این روزهای کرونایی جهادگرانه در ایام هفته در حال انجام ویزیت رایگان بیماران هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 3140

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول