اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

توجه به پروتکل های بهداشتی در برگزاری مسابقات قرآن کریم

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: از مهمترین الویت های ما در برگزاری چهل و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم استان قم حفظ سلامت متسابقین است که به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور تماشاگران ممانعت شد.

توجه به پروتکل های بهداشتی در برگزاری مسابقات قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محمد صالح نژاد در بازدید از محل برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از این بازدید بررسی روند برگزاری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مسابقات بود که در نخستین روز برگزاری این دوره از مسابقات شاهد نظم و نظارت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی بودیم.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی در چهل و چهارمین دوره برگزاری به دلیل شرایط سخت شیوع بیماری کرونا بدون آیین افتتاحیه آغاز و بدون آیین اختتامیه نیز به کار خود پایان می دهد، تصریح کرد: سعی شده در این دوره از مسابقات از داوران برگزیده در هیئت داوران بهره ببریم.
رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان قم ادامه داد: یکی از ویژگی هایی که مسابقات امسال دارد می تواند علاوه بر رقابت شرکت‌کنندگان جمعی از جامعه قرآنی استان قم، به عنوان کارگاه آموزشی ویژه داوران جوان و تازه نفس باشد.
وی با تاکید براینکه حفظ سلامتی شرکت کنندگان در مسابقات از مهمترین اولویت های اداره کل اوقات و امورخیریه استان قم محسوب می شود، تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا؛ تلاش شد بدون حضورتماشاگران این مسابقات برگزار شود.
صالح نژاد ابراز امیدواری کرد: با ریشه کن شدن ویروس کرونا از دوره های بعدی مسابقات قرآنی شاهد حضور همراهان متسابقین و علاقمندان به مسابقات قرآنی باشیم.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول