اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای طرح پایلوت شهر بلندمرتبه‌سازی در سرخ‌رود

شهردار سرخ‌رود گفت: با توجه به اتمام طرح شهر پایلوت بلندمرتبه‌سازی و قرارگیری در مرحله نهایی و ابلاغ، این مسئله تائیدیه نهایی را اخذ و پس از ابلاغ به شهرداری به مرحله اجرا در خواهد آمد.

اجرای طرح پایلوت شهر بلندمرتبه‌سازی در سرخ‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، عصر امروز محسن کبود فیروزجایی شهردار و اعضای شورای شهر سرخ‌رود و حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه در دیدار با ولی‌الله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس به پیگیری امور اداری پیش روی شهرداری سرخ‌رود پرداختند.

شهردار سرخ‌رود در این جلسه با طرح  موضوع پیگیری تغییر درجه شهرداری، این مسئله را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود در مبحث نفوس و مسکن و میزان جمعیت متاسفانه به دلیل عدم تطابق درجه شهرداری، امکان ارائه خدمات درخور شهروندان وجود ندارد، به همین جهت خلا محسوسی در این زمینه وجود دارد که نیاز به پیگیری ویژه از طریق مبادی ذیصلاح بالادستی است.

محسن کبود فیروزجایی با اشاره به خروج شهرک خانه دریا از محدوده شهری، افزود: به دلایل نامعلومی این شهرک به‌صورت حفره‌ای از طرح جامع خارج گردیده و باوجود تداوم خدمات از سوی شهرداری، هیچگونه منافعی برای شهر حاصل نمی‌گردد، لذا الحاق مجدد به طرح یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری، اعضای شورا و البته شهروندان است و همچنین همراهی نماینده شهرستان را در پیگیری رفع نواقص طرح جامع شهری در مبادی ذیربط بسیار با اهمیت دانست.

شهردار سرخ‌رود عدم تصویب نهایی طرح خیابان ۲۰متری ساحلی سلامت سرخ‌رود توسط مراجع مربوطه را چالش برانگیز خواند و اظهار کرد: از ابتدای آغاز تهیه طرح و عملیات اجرایی مقدماتی، برآورد هزینه اجرای طرح انجام اما متاسفانه عدم تایید نهایی طرح، این عملیات اجرایی را از لحاظ مالی و زمان‌بندی دچار چالش اساسی کرده است.

وی یادآور شد:با اتمام طرح شهر پایلوت بلندمرتبه سازی و قرارگیری در مرحله نهایی و ابلاغ، این مهم  تاییدیه نهایی را اخذ و پس از ابلاغ به شهرداری به مرحله اجرا در خواهد آمد.

شهردار سرخ‌‌رود از پیگیری و اهتمام ویژه شهرداری و شورای اسلامی درخصوص خارج نمودن ۱۷ هکتار اراضی موسوم به چاکه خبر داد و تصریح کرد: رایزنی‌های نهایی در راستای خروج اراضی ۱۷هکتاری چاکه واقع در کمربندی سرخ‌رود از حریم رودخانه هراز از طریق اداره کل آب منطقه‌ای با ورود جدی نماینده انجام پذیرفته که در حال حاضر در مرحله تایید نهایی قرار دارد که به امید خدا این مهم نیز با پیگیری ویژه به سرانجام خواهد رسید.

به گزارش فارس، در پایان این نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سرخ‌رود نیز با بررسی موضوعات مطروحه خواستار اهتمام و توجه ویژه فرزانه نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد درباره سرخ‌رود شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول