اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حمایت همه اعضای شورای شهر از شهردار منتخب اصفهان برای خدمت به مردم

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم در انتخابات شرکت کردند و افرادی را به عنوان نماینده انتخاب کردند که این افراد با استفاده از حق قانونی خود فردی را برگزیدند که علاوه بر اجرای موضوعات ساری و جاری و عمرانی مورد نیاز شهر، بایستی به بهبود کیفیت زندگی شهروندان توجه داشته باشد تا مردم شریف شهر اصفهان طعم شیرین خدمت مدیریت شهری را بچشند و در این مسیر همه اعضای شورای شهر متعهد شدند از شهردار منتخب جهت خدمت به مردم حمایت کنند.

حمایت همه اعضای شورای شهر از شهردار منتخب اصفهان برای خدمت به مردم

غلامحسین صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون فرآیند انتخاب شهردار اصفهان اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات، منتخبین شورای اسلامی شهر اصفهان سعی بر این داشتند که تا شروع به کار رسمی شورای ششم حداکثر استفاده را از زمان داشته باشند و برای بعضی از موضوعات برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند که تدوین فرایند انتخاب شهردار نیز یکی از این اقدامات بود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: فرآیند انتخاب شهردار با نظرخواهی از مردم درخصوص مشخصه‌های شهردار مورد انتظارشان از طریق تبلیغات محیطی، ارسال پیامک و فضای مجازی انجام شد و تعدادی از افراد مشخصه‌هایی ارسال کردند که انقلابی بودن، ساده زیست بودن، در میان مردم بودن و مبارزه با فساد مهم‌ترین درخواست مردم بود.

وی تصریح کرد: همچنین از ظرفیت نخبگان شهر برای معرفی مصادیقی که توانایی برای تصدی سمت شهرداری اصفهان داشتند و شرایط لازم را از نظر قوانین و مقررات دارا بودند، کمک گرفته شد.

صادقیان افزود: در این راستا افرادی به اعضای شورا معرفی شدند که پس از تطبیق این افراد با قوانین و آیین‌نامه وزارت کشور و همچنین هماهنگی صورت گرفته با متولیان امر در نهایت ۲۱ نفر که شرایط لازم را داشتند معرفی شدند که پس از بحث و تبادل نظر به ۵ گزینه رسیدیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: با توجه به شعار انتخاباتی لیست که با عنوان «حق اصفهان زندگی است»، اعلام شد، اعضای شورای شهر در نهایت به دو گزینه انقلابی با سبقه فرهنگی رسیدند که این دو نفر آقای احمدی و آقای قاسم‌زاده بودند و در نهایت آقای قاسم‌زاده موفق به کسب آرا شده و به عنوان شهردار شهر اصفهان انتخاب شد.

حمایت همه اعضای شورای شهر از شهردار منتخب اصفهان برای خدمت به مردم

وی عنوان کرد: همه اعضای شورای شهر متعهد شدند از شهردار منتخب جهت خدمت به مردم حمایت کنند، انتقاداتی که برخی پس از این موضوع در خصوص شهردار منتخب و فرآیند انتخاب شهردار وارد کردند، دقیق نبود.

صادقیان خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات شرکت کردند و افرادی را به عنوان نماینده انتخاب کردند که این افراد با استفاده از حق قانونی خود فردی را برگزیدند که علاوه بر اجرای موضوعات ساری و جاری و عمرانی مورد نیاز شهر، بایستی به بهبود کیفیت زندگی شهروندان توجه داشته باشد تا مردم شریف شهر اصفهان طعم شیرین خدمت مدیریت شهری را بچشند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول