اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

کدام استارت‌آپ‌ها در بیست و هشتمین رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» در حوزه صنایع غذایی حضور داشتند؟

بیست و هشتمین رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف بهم‌رسانی شتاب‌دهنده‌ها و هسته‌های فناور با حضور 7 استارت‌آپ در حوزه صنایع غذایی برگزار شد.

کدام استارت‌آپ‌ها در بیست و هشتمین رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» در حوزه صنایع غذایی حضور داشتند؟

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، بیست و هشتمین رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف بهم‌رسانی شتاب‌دهنده‌ها و هسته‌های فناور با حضور 7 استارت‌آپ در حوزه صنایع غذایی برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به شتاب‌دهنده‌های حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

این استارتاپ‌ها عبارتند از:

بهین غذای روژان

استارت‌آپ «بهین غذای روژان» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد حوزه صنایع غذایی بود که محصول خود را با عنوان مطالعه و توسعه در حوزه صنایع غذایی، سنسوری مارکتینگ، نورومارکتینگ و فرمولاسیون مواد غذایی معرفی کرد. ویژگی این محصول ارایه خدمات در امر مشاوره آزمایشگاهی، بازرگانی، صادرات، آموزش و موارد حقوقی است که مجموع خدمات فوق می‌تواند منجر به ارتقای کیفیت محصولات، حضور موثر در بازارهای ملی و بین‌المللی، افزایش ارزآوری و ارتقای اقتصاد غیروابسته به نفت شود. سرمایه مورد نیاز هر محصول/ خدمت 500 میلیون تومان است.

رایان پلیمر آرتا

استارت‌آپ «رایان پلیمر آرتا» دومین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که محصول خود را با عنوان تولید لاکتیک اسید معرفی کرد. ویژگی این محصول، ارائه لاکتیک اسید با کیفیت بالا و قیمت پایین و دسترسی آسان مشتریان جهت تامین است. سرمایه مورد نیاز این استارت‌آپ 7 میلیارد تومان است.

ویزینت کش اند کری

استارت‌آپ «ویزینت کش اند کری» سومین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان اپلیکیشن ویزینت کش اندکری معرفی کرد. ویژگی این محصول برای سوپرمارکت‌ها شامل قیمت مناسب، سبد متنوع و بهینه کالا، تحویل در محل، تامین کنندگان مناسب، عدم مراجعه ویزیتور به سوپرمارکت، سفارش‌گذاری بدون محدودیت زمان و مکان، فروش حضوری و مجازی و برای تامین‌کنندگان شامل حذف هزینه‌های توزیع، حاشیه سود بیشتر و فروش مستقیم و عمده محصولات است. سرمایه مورد نیاز این استارت‌آپ 15 میلیارد تومان است.

ماهی جزیره

استارت‌آپ «ماهی جزیره» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی حوزه صنایع غذایی بود که محصول خود را با عنوان پلتفرم ماهی جزیره (عرضه محصولات دریایی) معرفی کرد. ویژگی این محصول شامل سهولت در رفت و آمد، جلوگیری از پایین آمدن کیفیت ماهی خریداری شده، خرید ماهی تازه و بسته‌بندی شده، حس نکردن بوی ماهی در فضای فروشگاهی، داشتن برنامه‌های آموزشی پخت و نگهداری ماهی، تحویل ادویجات بومی ‌و بهبود کیفیت سبد غذایی خانوار است. سرمایه مورد نیاز این استارت‌آپ یک میلیارد تومان است.

هندیپاک 

استارت‌آپ «هندیپاک» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد بود که محصول خود را با عنوان بسته‌بندی مواد غذایی معرفی کرد. ویژگی این محصول ایجاد بسته‌بندی مواد غذایی با استفاده از نوآوری جهت کیفیت و ماندگاری محصول و افزایش جذابیت شکل و فرم بسته‌بندی محصولات برای کسب و کارهای کوچک جهت فروش محصولات و رقابت با سایر محصولات صنایع بزرگ است. سرمایه مورد نیاز این استارت‌آپ یک میلیارد تومان است.

پاکژی

استارت‌آپ «پاکژی» ششمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد بود که محصول خود را با عنوان پاکژی (تولید دستگاه‌های ازون ژنراتور صنعتی با هدف به‌کارگیری علمی‌ در صنایع غذایی) معرفی کرد. این شرکت می‏تواند مشکل آلودگی در صنایع غذایی را با استفاده از گاز ازون با هدف افزایش ماندگاری و سطح سلامت محصولات غذایی برطرف کند. گاز ازون کاربردهای فراوانی در صنایع پتروشیمی، نیروگاه‏های برق، تصفیه‏خانه‏های آب شهری، صنایع غذایی، آب آشامیدنی، صنایع لاستیک‏سازی، داروسازی، علوم پزشکی و... دارد. درآمدزایی شرکت از طریق فروش مستقیم دستگاه به صنایع غذایی کوچک و متوسط خواهد بود. سرمایه مورد نیاز این استارت‌آپ یک میلیارد تومان است.

اکسیر پویش دیبا

استارت‌آپ «اکسیر پویش دیبا» نیز هفتمین و آخرین تیم متقاضی سرمایه در حوزه صنایع غذایی بود که محصول خود را با عنوان تولید پوشش‌های خوراکی برای افزایش عمر پس از برداشت محصولات کشاورزی معرفی کرد. ویژگی این محصول کاهش چشمگیر زیان‌های مالی ناشی از بروز خسارت به محصولات کشاورزی و صرفه‌جویی در هدررفت انرژی و میلیون‌ها متر مکعب آب و نیز کاهش قابل توجه تولید گازهای گلخانه ای ناشی  از دفن محصولات ضایعاتی به عنوان زباله است. سرمایه مورد نیاز این استارت‌آپ یک میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول