اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریورماه به میزبانی شهرستان آمل در امامزاده ابراهیم(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در جمع خبرنگاران از برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این مسابقات را روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریورماه اعلام کرد و افزود: مسابقات بخش خواهران در روز یکشنبه ۱۴ شهریور و مسابقات بخش برادران در روز دوشنبه ۱۵ شهریورماه هفته آینده برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: مجتمع بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل یکی از مجهزترین مجتمع‌های قرآنی شمال کشور به‌شمار می‌رود که چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در آن برگزار خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: در این دوره از مسابقات خواهران و برادرانی که در مسابقات منطقه‌ای امتیازات لازم را کسب کرده بودند برای شرکت در مرحله استانی مجاز شدند.

وی از حضور مهدی قره‌شیخلو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم به علت شیوع ویروس کرونا بدون حضور شهروندان مازندرانی خواهد بود و تنها متسابقین می‌توانند با رعایت توصیه‌های بهداشتی در آن شرکت کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول