اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

محدودیت تردد مسافر در مرزهای قصرشیرین/ شرط ورود ارائه تست منفی کرونا است

فرماندار قصرشیرین گفت: تردد مسافر از مرزهای این شهرستان محدود و با شرایط خاصی انجام می‌گیرد و شرط ورود به کشور ارائه تست منفی کرونا است.

محدودیت تردد مسافر در مرزهای قصرشیرین/ شرط ورود ارائه تست منفی کرونا است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرادعلی تاتار امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت بیماری کرونا در شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: قصرشیرین دارای دو مرز خسروی و پرویزخان است که روزانه نزدیک به هزار کامیون از سراسر کشور به این مرزها وارد می‌شوند.

وی ادامه داد: تردد مسافر از مرزها محدود و با شرایط خاصی انجام می‌گیرد که در این راستا مسئولان بهداشت و درمان در مرزها مستقر هستند و با اضافه کردن یک اکیپ کار کنترلی و تست را از همه افرادی انجام می‌دهند که لازمه ورود تست منفی است.

فرماندار قصرشیرین ادامه داد: با توجه به اینکه شیوع پیک پنجم در مقایسه با پیک‌های قبلی خطرناک است علاوه بر مراقبت‌های بهداشتی در مرزها در شهر هم با ارائه آموزش‌های لازم و کنترل‌ها، براساس رنگ‌بندی شهرستان محدودیت‌هایی اعمال شده است.

وی با اشاره به فعال بودن مراکز واکسیناسیون، گفت: واکسیناسیون در شهرستان برای گروه‌های سنی هدف در حال انجام است و در این زمینه مشکل خاصی نداریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول