اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هواداران پرشور تراکتور در گذرگاه سخت قضاوت

مدیر عامل سابق باشگاه تراکتور هواداران این تیم را به صبر و شکیبایی دعوت کرد.

هواداران پرشور تراکتور در گذرگاه سخت قضاوت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم پاداش‌اصل، مدیرعامل باشگاه تراکتور با انتشار یادداشتی نسبت به اتفاقات اخیر باشگاه تراکتور واکنش نشان داد که متن این یادداشت به شرح زیر است:

هنوز هم طنین زیبا و افتخارآمیز پرطرفدارترین تیم آسیا یعنی تیم فوتبال تراکتور تبریز از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا‌، یعنی Afc بر اذهان مردم با ترنم زیبایش به گوش می‌رسد و بسیار دردآور و جفا و بی‌انصافی بر چنین دستاورد ارزشمندی خواهد بود.

که امروز به جای صبر و شکیبائی، همدردی و همراهی که خود نوعی امتحان پس دادن خواهد بود به دنبال حاشیه‌سازی، تخریب، تحریک، نبش قبر و ترور شخصیت‌های علاقه‌مند همکاری با آن باشگاه باشیم که به یقین کار هواداران اصیل تراکتور نخواهد بود.

سردار جمشید نظمی، انسانی محجوب، پاکدست، علاقه‌مند و از فرزندان متعهد و شایسته این شهر و دیار است و مسلما با کمک نیروهای انتخابی در کادر باشگاه و تیم فوتبال، تلاش‌های لازم و امیدوار‌کننده‌ای را برای عبور از این بحران در آن مجموعه بزرگ انجام خواهند داد.

امروز بر همگان واجب است که با توجه به شرایط خاص اقتصادی و تغییر و تحولات مدیریتی و‌ اجتماعی و ‌روزهای سخت باشگاه تراکتور، به همراه بزرگان شهرمان در کنار این تیم قرار بگیریم‌‌.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول