اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تمام تلاش دادگستری استان آذربایجان‌شرقی حل دغدغه‌ها و مشکلات مردم است / اجازه زمین‌خواری در استان نداده‌ایم

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: طی سال‌های گذشته تمام تلاش دادگستری استان حضور در کنار دولتمردان برای حل بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم بوده و امیدواریم با عنایت خداوند به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

تمام تلاش دادگستری استان آذربایجان‌شرقی حل دغدغه‌ها و مشکلات مردم است /  اجازه زمین‌خواری در استان نداده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز ، موسی خلیل‌اللهی در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: طی یک‌سال گذشته با درایت و مدیریت استانداری فضای مناسبی حاکم شده اقدامات و تلاش‌های خوبی برای حل مشکلات انجام شده که قابل قدردانی است.

وی افزود: با وجود فضای خاصی که به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان آذربایجان‌شرقی به وجود آمده و موجب مضاعف شدن مشکلات شد، اما با همراهی استانداری در کنار دادگستری استان و با محوریت نماینده ولی فقیه در استان در رابطه با حمایت از سرمایه‌گذاری و تامین امنیت سرمایه.گذاری و اشتغال اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته در کنار فضای خاصی که به دلیل تحریم‌ها و کرونا به وجود آمده، تمام تلاش دادگستری استان حضور در کنار دولتمردان برای حل بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم بوده و امیدواریم با عنایت خداوند به توفیقات خوبی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه استانداری در کنار دستگاه قضایی بوده و این قابل قدردانی است، ادامه داد: با توجه به استقرار دولت جدید و شروع کار آن تلاش‌ها تداوم خواهد یافت و تلاش خواهیم کرد راهی پیدا کنیم تا دغدغه‌های مردم را رفع کرده و توسعه مدنظر رهبری محقق شود تا خدمتی بی‌منت و در شان مردم ارائه شود.

خلیل‌اللهی با اشاره تحویل ساختمان جدید به دادگستری استان آذربایجان‌شرقی، طبق توافق‌نامه‌ای با استانداری، متذکر شد: تلاش دادگستری این بوده تا بخشی از مشکلات فیزیکی دادگستری استان را رفع کرده و در فضایی مناسب و متناسب با شان و جایگاه مردم خدمات ارائه شود.

در ادامه این دیدار محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طی سال‌هایی که در استان حضور داشتیم فضای مودت و همدلی در استان حاکم بوده، تصریح کرد: بدون حضور دستگاه قضایی و ایجاد امنیت قضایی نمی‌توانستیم کاری را پیش ببریم و در راستای حمایت از تولید و دیگر مسائل استانداری و دستگاه قضایی در کنار هم بودند.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته با وجود طوفان‌های بزرگی که پشت سر گذاشتیم اقدامات بزرگی در استان انجام شده است، یادآور شد: اگر امروز با افتخار می‌گوییم که اجازه زمین‌خواری در استان نداده‌ایم یا موضوع ذوب مس، نفلین سینیت و راه‌آهن نهایی شده با حمایت و همراهی دستگاه قضایی استان بوده است.

انتهای پیام/۶۰۰۲۵/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول