اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مسؤولان مدرسه تلویزیونی در دوره‌های ابتدایی و متوسطه منصوب شدند

طی احکام جداگانه از سوی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، «رضوان حکیم زاده»، به عنوان «مسؤول اصلی مدرسه تلویزیونی در دوره ابتدایی» و «علیرضا کمرئی» به عنوان «مسؤول اصلی مدرسه تلویزیونی در دوره متوسطه»،منصوب شدند.

مسؤولان مدرسه تلویزیونی در دوره‌های ابتدایی و متوسطه منصوب شدند

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، طی احکام جداگانه از سوی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، «رضوان حکیم زاده» به عنوان «مسؤول اصلی مدرسه تلویزیونی در دوره ابتدایی» و «علیرضا کمرئی»، به عنوان «مسؤول اصلی مدرسه تلویزیونی در دوره متوسطه» منصوب شدند.

در متن حکم علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش آمده است: ایجاد مدرسه تلویزیونی یکی از اقدامات شایسته وزارت در تولید و عرضه برنامه‌های آموزشی و درسی برای دانش‌آموزان در دوره شیوع کروناست که فرصت دسترسی عادلانه همه دانش‌آموزان به آموزش‌های برخوردار از کیفیت را فراهم کرده است، بر این اساس،  به عنوان «مسؤول اصلی مدرسه تلویزیونی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با هماهنگی اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها نسبت به انجام وظایف محول با تأکید «تعیین استانداردهای آموزشی ترکیبی»، «پرداخت حق‌الزحمه عوامل اجرایی مدرسه تلویزیونی و برگزاری مراسم تجلیل از پدیدآورندگان ممتاز و عوامل اجرایی»، «انتخاب بهترین معلمان در دوره‌ها و پایه‌های تحصیلی جهت تدریس برنامه تلویزیونی و توجیه و آموزش آنها در چهارچوب استانداردها»، «فراهم کردن سازوکار لازم برای ارزیابی مستمر تدریس‌ها و ارائه بازخوردهای مناسب به مدرسان» و «مطالعه میزان تأثیر آموزش‌های تلویزیونی بر یادگیری دانش‌آموزان» اهتمام لازم را داشته باشید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول