اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مزار شهیدان رجایی و باهنر گلباران شد

مزار شهیدان رجایی و باهنر همزمان با هشتم شهریور ماه، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و برخی از مسؤولان گلباران شد.

مزار شهیدان رجایی و باهنر گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مراسم گلباران مزار شهیدان رجایی و باهنر پیش از ظهر امروز با حضور معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور، فرماندار تهران، اخوان شهیدان رجایی و باهنر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص)، مدیر حوزه های علمیه استان تهران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران، رئیس سازمان بهشت زهرا (س) خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در قطعه هفتاد و دو تن بهشت زهرا (س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مزار این دو شهید والامقام با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گلباران شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه این آئین معنوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا از جمله شهدای هشتم شهریور آن است که بدانیم چه سرمایه‌هایی برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تقدیم شدند و راه این شهدا ادامه پیدا کند.

وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر مصداق واقعی دولت اسلامی بودند و باید راه این شهیدان و شاخصه‌های رفتاری و عملکردی این شهیدان الگویی برای دولتمردان جامعه اسلامی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: خدمات جمهوری اسلامی در چهار دهه عمر با عزت این انقلاب بر هیچکس پوشیده نیست و ما در بخش‌های مختلف رفاهی و اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بین المللی و دستاوردهای علمی، پژوهشی و نظامی حائز رتبه‌های نخست و ممتاز در منطقه و حتی جهان هستیم و باید این اقدامات را در جامعه تبیین کنیم و آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم شریف ایران بازخوانی کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول