اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۲ طرح‌ عمرانی برق‌رسانی شاهرود در هفته دولت افتتاح شد

هم‌زمان با هفته دولت، ۱۲ طرح عمرانی برق‌رسانی شهرستان شاهرود به بهره‌برداری رسید.

۱۲ طرح‌ عمرانی برق‌رسانی شاهرود در هفته دولت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز هم‌زمان با هفته دولت، ۱۲ طرح برق‌رسانی شهرستان شاهرود با سرمایه‌گذاری به مبلغ ۸۷ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال افتتاح شد.

طرح احداث چهار هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط و نصب ۲۱ دستگاه پست هوایی در مناطق مختلف شهرستان شاهرود با مجموع قدرت دو هزار و ۸۵۰ کیلوولت آمپر و با مبلغ ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و دو طرح احداث شبکه روشنایی معابر در بلوارهای شهدای منا و ۱۲ فروردین شاهرود و قلعه‌نو مقابل پاسگاه با اعتبار پنج میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

سه طرح بهینه‌سازی شبکه فشار ضعیف هوایی در روستای دهملا و احداث شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار در روستای طرود و بهینه‌سازی شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی در ورودی نکارمن و امیریه با مجموع هفت میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال به‌عنوان طرح‌هایی هستند که افتتاح شدند.

طرح احداث شبکه و نصب پست هوایی توزیع برق با قدرت ۱۶۰ کیلوولت آمپر در شهرک نوین شاهرود با اعتبار دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال، طرح افزایش ظرفیت هشت پست هوایی به ظرفیت ۶۳۵ کیلوولت آمپر در نقاط مختلف شهرستان با اعتبار سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و طرح بهسازی شبکه فشار متوسط زمینی در شهرک امام خمینی (ره) با مبلغ دو میلیارد ۷۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاح‌شده است.

همچنین طرح نصب پست زمینی و تابلوی عمومی ۶۳۰ آمپری در ارگ بسطام با اعتبار ۱۴ هزار میلیون ریال و دو طرح اصلاح شبکه فشار ضعیف روستاهای علی‌آباد، قاسم‌آباد و شهرک جیلان و احداث خط فشار متوسط هوایی جهت رینگ خطوط فیدر رزمندگان واقع در صحرای جلالی با مبلغ نه میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال، از دیگر طرح‌های افتتاحی در هفتمین روز هفته دولت در قالب افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول