اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جهش مرگ/ ۱۴ کرمانشاهی دیگر قربانی کرونا شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته را ۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۴۳ بیمار اینتوبه در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

جهش مرگ/ ۱۴ کرمانشاهی دیگر قربانی کرونا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۲۱۲ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۳۱ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شده است.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته  ۳۵۵ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۲۹۵ نفر پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۴ نفر اعلام کرد و افزود: با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان استان به ۲ هزار و ۱۷۷ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۶۷۶ بیمار برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شده‌اند، گفت: هم‌اکنون یک‌هزار و ۵۲۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۱۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و ۴۳ بیمار اینتوبه هستند.

مرادی با اشاره به روند واکسیناسیون در استان، اضافه کرد: از آغاز واکسیناسیون کرونا تاکنون بیش از ۸۱۵  و ۳۸۳ دُز واکسن در استان کرمانشاه تزریق شده است.

وی ادامه داد: از ‌این تعداد بیش از ۵۷۶ هزار و ۴۴۷ مربوط به دُز اول و بیش از ۲۳۸ هزار و ۹۳۶ دُز نیز مربوط به دُز دوم است.

به گفته مرادی، ۳۸.۹درصد گروه هدف در استان دُز اول و ۱۶.۱ درصد گروه هدف نیز دُز دوم  واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین تزریق واکسن در استان مربوط ۷۵ تا ۸۰ سال است و این افراد ۸۰.۴ درصد دُز اول و ۶۹.۳ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون برای  ۳۰.۱ درصد گروه سنی ۳۵تا ۴۰ استان نیز دُز اول واکسن و برای ۳.۴درصد آن‌ها دُز دوم واکسن کرونا را تزریق شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: تزریق واکسن برای رده سنی ۳۵ سال به بالا در شهرها، ۲۵ سال در روستا‌ها و ۱۸ سال در بین جمعیت عشایری استان در حال انجام است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول